[Freakactie 2021] Valkvuurwerk/ vuurwerkperdoos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenmiddag members/freaks

Allereerst kan ik aan alle klanten die zijn of haar bestelling heeft door geschoven naar dit jaar melden dat allen inmiddels een mail van ons hebben ontvangen over hoe dat nu verder gaat verlopen.

Veder kan ik jullie alvast melden dat wij met een aantal inporteurs in gesprek zijn om ons assortiment NOG meer uit te breiden voor jullie.
De eerste waarvan we er snel mee uit waren is KATAN wij zullen vanaf dit jaar niet alleen de speciallijn van hun gaan voeren maar zullen wij alle boxen van KATAN op vuurwerkperdoos gaan aanbieden, mocht er onverhoopt een box niet tussen staan(dan mail mij via hier of via vuurwerkperdoos) want ook staat een product er niet bij dan is hij uiteraard wél bestelbaar( ook zijn cakes hierin per karton bestelbaar, dus is daar interesse voor dan mail mij gewoon via hier of vpd dan ga ik daarmee aan de slag).

De 2e en nieuwe inporteur in deze is BROEKHOFF, ook van deze importeur zullen de boxen op vpd gaan komen, hier zijn wij uiteraard erg blij mee, en ook hier geld hetzelfde mocht je een box missen(of een cake per krt willen bestellen dan is dit uiteraard mogelijk).
Naast deze zijn wij met NOG 2 importeurs in gesprek over producten.

Ook kan ik jullie vast melden dat het Funke/Argento verhaal heel lastig gaat worden helaas, funke heeft nu éénmaal weinig producten voor de nederlandse markt die wij ook daadwerkelijk kunnen en mogen inkopen en het eerste jaar dat wij funke zouden gaan verkopen werd er ook maar een klein deel van het totaal ingekochte vw geleverd, dus wij weten in deze nog niet goed hoe wij hiermee verder gaan.

Verder horen wij uiteraard nog graag van jullie wat er volgens jullie nog meer aan producten/importeurs op onze vpd zou moeten komen zodat wij daar eventueel mee nog mee aan de slag zouden kunnen gaan.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Beste,

Zojuist lees ik deze thread. Hierbij heb ik mijn bestelling tevens doorgezet echter geen mail ontvangen. Ook niet in de spambox van nu tot 28 Januari.

Mooi dat jullie binnenkort weer opengaan l, zal zeker een kijkje op de site nemen om de bestelling aan te vullen!

Beste,

Zojuist lees ik deze thread. Hierbij heb ik mijn bestelling tevens doorgezet echter geen mail ontvangen. Ook niet in de spambox van nu tot 28 Januari.

Mooi dat jullie binnenkort weer opengaan l, zal zeker een kijkje op de site nemen om de bestelling aan te vullen!

Goedenavond

Zou je zo vriendelijk willen zijn en even een mail willen sturen met jou gegevens en bestelnummers dan gaan we dit even nakijken.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Is het misschien mogelijk om de: Geisha Big X Qonnected Unity 100 schots toe te voegen aan het assortiment? Wat een fantastische rammer is dat!

Dat wat er gezegd werd begin februari is niet gelukt, hoop dat het dan begin maart wel gaat lukken

Goedenavond

Nee klopt helemaal aangezien we met nog meer importeurs zaken gaan doen en het assortiment dus nog groter gaat worden is er dus ook meer tijd nodig om alles klaar te krijgen helaas dus nog even geduld .
Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Goedenavond

Nee klopt helemaal aangezien we met nog meer importeurs zaken gaan doen en het assortiment dus nog groter gaat worden is er dus ook meer tijd nodig om alles klaar te krijgen helaas dus nog even geduld .
Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Heeeel even geduld dan maar :D

Nou, nog maar een keer Blup :D

Schiet me nu te binnen, maar is Fireworks4All niet wat voor jullie? Zitten serieus goede producten bij afgaande op de straatfilmpjes en de prijzen zijn zeer gunstig...

Nou, nog maar een keer Blup :D

Schiet me nu te binnen, maar is Fireworks4All niet wat voor jullie? Zitten serieus goede producten bij afgaande op de straatfilmpjes en de prijzen zijn zeer gunstig...

Goedenavond

Nee dat zal niet in ons assortiment gaan komen.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Dit is toch wel een beetje standaard het verhaal van Valk... ik vind het een topwinkel hoor, maar jullie spreken vaak een verwachting uit wat dan door bepaalde redenen toch niet zo loopt. Webshop nog steeds niet open. En mensen wachten nog steeds op een telefoontje. Ik heb vaker gezegd dat ik vaste klant ben en blijf maar dit vind ik gewoon een beetje irritant...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan