Vuurwerkparadijs Games and Gadgets Hoofddorp

moontan

VWC lid
Vandaag wil ik in de schijnwerpers plaatsen:

Vuurwerkparadijs in Hoofddorp

Deze zaak wordt gerund door de bijzonder sympathieke eigenaren: Ingeborg en Tom Hendriks met wie ik al langere tijd een vriendschap heb opgebouwd.

Dit jaar voeren ze voor het derde achtereenvolgende jaar de Marijn collectie.

Ze hanteren dit jaar opnieuw de voorverkoopkorting van maar liefst 15%.

Gegevens over het Vuurwerkparadijs Hoofddorp

Games and Gadgets bv
Muiderbos 122
2134SV Hoofddorp
T 023-5574251
F 023-5574252
E [email protected]
http://www.vuurwerkparadijs.com

Mee eens, Fred. De mensen in de winkel zijn toffe lui. Een van de weinige winkels waar we (met de museumdudes) zonder gedoe of voorwaarden foto's mochten maken.

Ik kom tijdens de verkoopdagen weer even langswippen daar.

Cameo

Nick@
Ik heb Tom vandaag gesproken en hij kon jouw bezoek namens het Vuurwerkmuseum nog heel goed herinneren.
Jij bent ten allen tijden welkom, aldus Tom

Op 10-02-2011 is Games And Gadgets B.V te Hoofddorp (Noord-Holland) door de rechtbank in Haarlem failliet verklaard. Als curator is aangesteld mr. P.J. Mijnssen. De (hoofd)activiteit van Games And Gadgets B.V is detailhandel (niet in auto’s).
Er zijn 1 verslagen beschikbaar.

Ai, wat zonde om te horen!
Is de vuurwerkverkoop daarmee ook aan een einde gekomen of maakt men een doorstart met iets anders en gaat de verkoop van vuurwerk door dit jaar? :rolleyes:

Ja klopt helemaal.

Er wordt flink verbouwt in de winkel, ramen zijn met karton bedekt...

Hopen dat iemand anders het over neemt.

Games and Gadgets is inderdaad failliet verklaard.
De verkoop van games bleef ver achter en was zwaar verliesgevend geworden.
De winst die behaald wordt met de verkoop van vuurwerk kon dat verlies niet meer goed maken. Tom Hendriks (voormalige eigenaar van G&G) zal zeker dit jaar geen vuurwerk verkopen maar onderzoekt wel de mogelijkheid voor een vergunning elders in Hoofddorp.

De winkel is druk aan het verbouwen,het wordt nu een boekenwinkel!

Ben benieuwt of ze vuurwerk gaan verkopen, aangezien de bunker er nog is neem ik aan....!

Weet iemand of er nog andere verkooppunten van Marijn vuurwerk in de buurt van Hoofddorp zijn?
Ik moet namelijk echt Binkies hebben!
Anders moet ik naar de Intratuin en daar zijn alleen maar zachte mortiertjes (met wel een erg mooi boeket).
~Flipperkip

Het is, als ik mij niet vergis, een Ako geworden. En nee, ze gaan geen vuurwerk verkopen.

Een alternatieve shop voor Marijn weet ik even niet. Decemberhoeve is altijd een goed adres om heen te gaan (de zaak wordt gerund door Abram Rus, een liefhebber pur sang). Maar Marijn vuurwerk verkopen ze er niet.

Check anders de dealerpage even. http://www.witte-tentenverhuur.nl/vuurwerk/site/pagina24.html
Mijdrecht wellicht? Vanuit Hoofddorp op 12 minuten rijden met de auto.

Cameo

he wat vervelend om te lezen dit!

2 jaar daar ruim 60% van mn collectie vandaan gehaald.
werd altijd super geholpen. balen dit, nu maar op zoek naar een ander adress voor een stel zware jongens:D

hmm mijdrecht is bijna net zo ver, daar maar is rondneuzen

edit: mijdrecht heb ook al niks op hun site van marijn....

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan