Vuurwerkpakket Gerard Joling [+ Video]

heb em 2 jaar gehad voor 50 euro en dat was die al dubbel en dwars waard, zou die 20 euro zijn dan moetje meteen een pakket of 3 inslaan. 8 x 40grams pijlen welke wel hoog gaan maar een groot boeket hebben.

Daarbij zitten ook nog 4 x 12 shots potten welke maar 1 kleur per pot hebben, met wel ieder een groot en vol boeket met goede burst.

Jazeker, ik heb een aantal jaar geleden zo'n pakket in dummy vorm op de kop kunnen tikken. De potten ontdaan van het label om -uiteraard- op m'n label website te kunnen tonen, daar is tot op heden nog niet van gekomen maar; we zijn momenteel met een giga update bezig op roelwijngaarden.com dus misschien nu hét moment om het aan te pakken.

Hier onder een foto van de poster die in het pakket zat. In het pakket zat van origine ook een handdoek maar deze moest verwijdert worden i.v.m. een regel dat een vuurwerkpakket geen andersoortige artikelen mag bevatten (o.i.d.). Evuco (importeur) heeft toen alle handdoeken uit het pakket moeten halen voor de verkoop dagen, later is Evuco opgehouden te bestaan. (verhaal van horen zeggen, als dit niet klopt, hoor graag).

joling.jpg

Over het vuurwerk zelf; dat waren prima cakes btw, echt goed vuurwerk zeker voor de 2007/2008 maatstaven. In die tijd ook Ajax en andere voetbal club gerelateerde pakketten in bijpassende kleuren, dat was toen echt een trend. Sloeg toch niet echt aan; blij dat dat voorbij is.. :rolleyes: :D

Ja volgens mij heeft het Evuco de kop gekost dit grapje. Wat ik weet is dat Joling tegen een vast bedrag zijn portretrecht had vastgelegd, dus nog voor dat ding verkocht werd moest er een flink bedrag aan hem betaald worden. Uiteindelijk viel de verkoop tegen en volgende probleem. Zijn portretrecht was maar voor een jaar geldig dus het jaar erop zaten ze met de gebakken peren (+ een oude kalender) want kon niet meer verkocht worden.

Dat van die handdoeken klopt wel. Met die defqon box liepen ze daar overigens ook tegenaan. De merchandising moet in een aparte box meegegeven worden.

Hahaha geweldig om te zien. Dit pakket ooit lang geleden 'via via' gekocht. Het eerste sier pakket wat ik ooit kocht.
De cakes waren verassend goed weet ik nog.

Back
Bovenaan