Vuurwerkpakket Gerard Joling [+ Video]

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Afgelopen vrijdag zijn de 4 cakes getoond door de Houtshop te Hasselt. Dit was waarschijnlijk de primeur van deze cakes, wij hebben deze gelukkig op film staan en die delen wij uiteraard met jullie.

Het zijn erg goede cakes, voor de mensen die gek zijn van Joling en zo'n pakket kopen, die halen gewoon ook een prachtpakket in huis.

*Klik hier voor de film van de 4 cakes*
Joling_VWC.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Leuke foto jongens! Ik vraag me wel af of het de echte Gerald Joling is, haha!

Haha ja het is wel de echte gerard joling, al lijkt het net een pop met die bruine harses:)

Maarja back ontopic:

Aan de kwaliteit van de cakes valt vrij weinig op te merken, is gewoon prima spul.

mooie foto! ziet er goed uit jongens! :D whahahaha (ik pis in m'n broek)
Dat zijn een paar mooie potten bijelkaar!

Vind ze alleen een beetje te kort duren.

Laatst bewerkt:
Gisteren gaven ze bij Life and Cooking dit pakket weg. Carlo liep er mee te zeulen. Superslimme publiciteitsstunt, mag nu wel aannemen dat dit pakket flink verkocht zal gaan worden.

Volgens mij zei Carlo dat het pakket eraan zou komen bij 1 of andere prijsvraag ofzo. Heb het slechts flauwtjes voorbij zien komen, ik was bezig met taco's te eten. Weet wel dat ze dat ding in de studio hadden en dat ze weggegeven zouden worden.

Misschien dat er ergens op de site van Life & Cooking wel wat over staat.

die 4 potten zien er inderdaad best goed uit. niks op aan te merken. alleen, wat al gezegd is, ze zijn aan de korte kant. maar de effecten zijn goed.

in het pakket zitten, naar mijn weten, ook nog 8 pijlen. zijn daar nog geen beelden van?

al met al denk ik dat dit voor de gerard joling fan (en dat zijn er stiekum toch nog heel wat denk ik) een heel mooi pakketje is. inclusief handoek en poster.

Ten eerste, complimenten voor de leuke foto. Van links naar rechts: Gerwin, Mattenfreak, Gerard Joling (?) en Kruitsnuiver (?).

Over het pakket. De cake's van de film zien er echt heel goed uit. Vooral de eerste heeft een heel rap tempo. De effecten zijn erg goed te noemen. Vooral de tweede en derde op de film, met name de derde is erg sterk met zijn zilvere palmeffecten. De vierde is misschien het minste, maar daarintegen niet een slechte cake.

Misschien hadden we wat vooroordelen over het pakket. Maar ik denk toch dat dit pakket zich toch wel bewezen heeft. Voor de Gerard Joling fans een must have, maar ook voor de vuurwerkfanaten zal dit pakket ook zeker niet tegenvallen.

Laatst bewerkt:
Nounou, ik vind het een leuk pakket:).
Had ik echt niet gedacht, ik had verwacht dat het meer om het idee ging en het nogal een commercieel dingetje was.
Maar er zit dus best inhoud in.
Worden per 2 afgestoken toch?
:bye:

Mwhaha leuke foto btw:cool:

Ik had dit echt niet verwacht dat de cakes zo mooi zouden zijn!
Zijn echt mooie cakes, maar vind het pakket nog te duur!
En de cakes zijn best kortdurig.

:bye::bye:

Niet onaardig hoor! maar egte fan zouden zo iets moeten willen kopen. ik laat het liggen voor de prijs!

even zitten tellen. potten zijn niet per 2 geschoten volgens mij.

maar de 3e pot. met dat palm effect..... hele mooie pot.
maar het is zo jammer dat hij in het midden snel gaat en daarna bijna stil valt....
aan het einde sneller zou beter zijn. of 3 schoten tegelijk ofzo.
persoonlijk vind ik de potten iets te onregelmatig gaan qua tempo.

maarja. dat is ieder zijn eigen smaak mischien...

gerard joling maak me gek pakket

gerard joling maak me gek pakket

ik heb de maak me gek vuurwerk pakket van gerard vorig jaar gehad het was uitsteken mooie effecten en de pijlen waren ook uitstekend
de potten zijn echt heftig met veel verschilende kleuren

hij bevat 4 potten van 12 shots
hij bevat 8pijlen
1 koker voor de pijlen
en iets wat de freaks leuk vinden sterretjes van 70cm :D

heb je reacties of vrgane post ze ff :wink:

Goed gedaan Gerard wist niet dat "vrouwkes" verstand hadden van vuurwerk:p
Nu zonder geintjes, prachtig pakket mooie cakes. Wat is de prijs van dit pakket ?

:bye:

Voor de duidelijkheid; het Gerard Joling Vuurwerkpakket was enkel in 2007 te koop, Gerard heeft zijn naam voor 1 jaar aangeboden/verkocht, overgebleven pakketten moeten dan ook eerst omgelabeld worden alvorens zij in 2008 verkocht mogen worden.

Back
Bovenaan