Vuurwerkmuseum Tilburg 2006 (impressie)

Cameo

VWC lid
Dag mede kruitverslaafden,

Voor wie geen tijd heeft gehad om het Museum afgelopen seizoen te bezoeken heb ik een video impressie gemaakt. Het geeft zeker geen compleet beeld van de tentoonstelling, maar pikt er wel een aantal leuke artikelen uit. Door tijdgebrek (wat ik eigenlijk nu nog steeds heb) is deze video wat later gemixed dan de bedoeling was. Ik hoop dat de freaks van vroegah of anderszins geinteresseerden van de beelden kunnen genieten.

Klik op de afbeelding om op de downloadpage te komen

Groetjes,
Cameo

PS: Ivm bandbreedte problemen (we zijn de 65Gb grens voor januari inmiddels voorbij) maak ik gebruik van gratis hosts. Het kan daarom zijn dat een link het korte of langere tijd niet doet. Bij voorbaat excuus daarvoor. Bij constatering zal ik het bestand zsm op een andere host zetten en opnieuw publiceren.

Kijk eens aan, hartelijk dank! :D
We zijn er dit jaar niet geweest, puur door drukte, maar gelukkig hebben jullie deze montage kunnen maken. Mooi bewerkt, mooie beelden en vooral goed dat alles zo duidelijk in beeld wordt gebracht.

Prachtig gedaan, nogmaals bedankt! :wink:

PS: inderdaad jammer dat de geur van de snippers niet opgesnoven kon worden. :wink:

Cameo, super bedankt dat je dit met ons wil delen man.
Echt gaaf.
Krijg soms kippevel bij het zien van de beelden.
Echt vuurwerk wat we 30-35 jaar geleden afstaken.
Twiiter Glitter-Glittering Couloured Stars, Zevenklappers, Driekleuren fonteinen, maar ook het nodige knalwerk, astronauten, lady crackers.
Het museum zelf maar ook deze goed gemonteerde film, waarvoor een groot compliment, is een enorme aanwinst voor alle freaks van toen en nu.

Godd bless you.

:bye: :bye:

Moet ik nog iets toevoegen? Ik vind de film s u p e r! Geeft me een goed beeld van het museum, top!:D

Back
Bovenaan