funkyi
VWC lid
Dat vraag ik mij ook af....voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat vraag ik mij ook af....voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....
voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....
Ik ben uit gegaan van 89 euro, maar dat terzijde: Templar Box is 49 euro in de Outlet/Freak (en Black Friday via Mania), Amsterjam ging voor 30 euro op ‘Pyro Monday’ via Mania (zonder extra kosten) en Monster Ride kom je regelmatig tegen in Freakshops voor 5 euro per stuk, soms zelfs minder. Voor c.a. 89 euro kon je dat voor die prijs afhalen in Breda.
Is het niet een beetje appels met peren vergelijken? Templar box, Amsterjam en monster Ride zijn allen mooier per shot maar is dit gewoon een klein kaliber compound waar je minuten lang naar kijken? Ik snap echt dat mensen dit wel voor €90 kopen!
Ik begrijp je wel hoorIk wil maar aangeven welke Mania producten je voor een gelijkaardige prijs kan kopen. Als iemand zonder kennis van zaken mij zou vragen voor een budget van 89 euro Mania producten aan te schaffen, dan zou ik eerder de genoemde producten adviseren i.p.v. de No Limit. Naar mijn mening is dat meer waar voor je geld.
Ik ben uit gegaan van 89 euro, maar dat terzijde: Templar Box is 49 euro in de Outlet/Freak (en Black Friday via Mania), Amsterjam ging voor 30 euro op ‘Pyro Monday’ via Mania (zonder extra kosten) en Monster Ride kom je regelmatig tegen in Freakshops voor 5 euro per stuk, soms zelfs minder. Voor c.a. 89 euro kon je dat voor die prijs afhalen in Breda.