VuurwerkMania No Limits 640's

funkyi

VWC lid
Er is maar weinig bekend over deze grote vriendelijke reus. Heeft iemand meer specs van de No Limits?
Misschien iets van een productiefilm? Straatfilm?

Zo groot was ie niet, als ik de dummy zag. Eerder een schattig plat doosje met heel veel buisjes;-)

Ik had er zelf 1 aangeschaft, mijn neefje kwam ook nog met 1 thuis.
Beide aan een zijde van de straat gezet. Enkele minuten lang gaf het redelijke effecten. Veel variatie, zelfs enkele fluiters tussendoor.

Voor de prijs niet verkeerd, ideaal als je een show wilt schieten en geen rust momenten wilt. Deze bak blijft maar gaan.
Maar ik zal er niet snel nog 1 van aanschaffen.

Afb0128.jpg
Afb0125.jpg
Afb0126.jpg

Niet groot inderdaad, 10x een 64shots cake van 20mm. Ondanks dat toch leuke effecten die erin zitten met een lekker tempo. Maar niet 00:00 waardig.

Heb hem rond half 7 afgestoken voor de kinderen en die hadden een heuse vuurwerkshow hieraan.
bijna 5 minuten continu vuurwerk en ik had van tevoren de boeketten slechter verwacht dan wat er uit kwam.

zal binnenkort het filmpje uploaden

Heb hem rond half 7 afgestoken voor de kinderen en die hadden een heuse vuurwerkshow hieraan.
bijna 5 minuten continu vuurwerk en ik had van tevoren de boeketten slechter verwacht dan wat er uit kwam.

zal binnenkort het filmpje uploaden

ja graag, ben benieuwd naar een filmpje hiervan:D

Heb hem zelf geschoten en deed het boven verwachting goed. De effecten waren vrij klein, maar dit werd gecompenseerd door het tempo van de box.

Ik had dan toch vonkoverslag. Mijn duurde een stuk korter en gaf wat meer chaos.
Zo op film zou ik hem niet nog eens halen.

Je ziet precies net niks :p

Nouja, wel een beetje wat je er van kan verwachten, 5 grams shots, vergelijkbaar met wat er uit die 100 shots blokjes komt. Die zijn heel populair, en daar betaal je al snel 32 cent per shot. Dit komt neer op 14 cent per shot (hij stond voor 89 euro in Breda te koop) en €8,90 per 64 shots cake.

Je ziet precies net niks :p

Nouja, wel een beetje wat je er van kan verwachten, 5 grams shots, vergelijkbaar met wat er uit die 100 shots blokjes komt. Die zijn heel populair, en daar betaal je al snel 32 cent per shot. Dit komt neer op 14 cent per shot (hij stond voor 89 euro in Breda te koop) en €8,90 per 64 shots cake.
Voor de kleinere portomonee toch gewoon een leuke compound voor €90. Nee je steelt er de show niet mee maar je hebt wel minuten lang plezier :p
Ben benieuwd of er nog een keer een beter filmpje langskomt

Zoals beloofd heren,

Helaas is het filmpje van mij eigen hd cam niet gelukt, omdat ik er pas na 3 minuten achter kwam dat hij niet aan stond :biertje: dus daarom een telefoon filmpje, maar in ieder geval niet in de mist dus je ziet goed wat ie doet.

ik vind het een leuk ding voor het geld en zou hem zo weer kopen (mischien wel x2 om de pauzes van de compounds te kunnen overlappen.

Tja, wat moet je er van zeggen. Het is allemaal wel veel van hetzelfde. vanaf 3:45 begint het wel ergens op te lijken (vanaf circa ergens midden in de 8e cake), maar de rest ervoor is allemaal nogal dertien in een dozijn. Maar goed, dat vind ik ook van die 100 shots blokjes, en die zijn hier ook populair. Voor 90 euro koop je veel kruit, maar daar is het ook wel mee gezegd.

Voor datzelfde geld koop je ook een Templar Box, Amsterjam en 2x een Monster Ride. Persoonlijk zou ik liever daar voor kiezen.

voor 87 euro koop jij een templar box ee amsterjam en 2x monsterride?????? wil wel weten waar jij je vuurwerk koopt dan.....

Back
Bovenaan