Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Beste Vuurwerkliefhebbers,

We wensen iedereen een goed en veilig 2016.

Het afgelopen jaar is naar alle tevredenheid verlopen.
(lees de reacties hierboven maar, bedankt hiervoor!)
We hebben alleen maar lovende reacties ontvangen.
Er zijn natuurlijk altijd puntjes waaraan gewerkt moet worden.
Daar hebben we weer 9 maanden de tijd voor.
We proberen onze vuurwerkshop7kamp vanaf a.s.maandag weer online te hebben met aantrekkelijke prijzen.

Alles wat in de shop staat kunnen wij uit eigen voorraad leveren.
Als je bestelt, wordt het direct in een doosje gedaan en afgestikkerd met je naam erop.
Zo krijg je altijd je bestelde vuurwerk !

Met vr.gr.

Edwin

Ik zie volgens mij geen verschil in de webshop t.o.v. vorige week? Komen er nog wel aanbiedingen, en zo ja - vanaf wanneer? Of zie ik iets over het hoofd?

Op 27 mei organiseren wij een vuurwerkshow.
Waar: voetbalvereniging C.V.V. Zwervers, couwenhoekseweg 1, Capelle aan den ijssel.
De mannen van de firma Katan zullen de show schieten.
verwachte aanvang show 22.00 uur

vr.gr.

Edwin

Waar wordt deze show voor geschoten en kun je al een beetje verklappen wat er ongeveer wordt geschoten ?

De show is op voetbalvereniging C.V.V. Zwervers, couwenhoekseweg 1, Capelle aan den ijssel.

Aan de schietlijst wordt nog gewerkt.

Vr.gr.

Edwin

De show is op voetbalvereniging C.V.V. Zwervers, couwenhoekseweg 1, Capelle aan den ijssel.

Aan de schietlijst wordt nog gewerkt.

Vr.gr.

Edwin

Hallo Edwin,

Kan je misschien al wat meer duidelijk geven over de schietlijst of blijft dit een verassing tot vrijdag? :D

alvast bedankt voor je reactie!

Romano

Leuk showtje gezien! filmpje gaat op YouTube en zal ik hier ook nog even plaatsen :)
Wat een heerlijke cake is de snake eyes zeg poh!:bye:

Laatst bewerkt:
Filmpje kan nog aan het laden zijn..
Gefilmd met een Huawei P8 en uit de hand.. niet echt optimaal maarja beter iets dan niets!

Veel kijkplezier!

Laatst bewerkt door een moderator:
Wie weet welke cake ze schieten in het begin, en beetje aan het eind 09.05 met die fluiters?

Prima video kwaliteit toch?

Back
Bovenaan