Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Hallo Edwin, Ik ben wel nieuwsgierig wat de gratis cakes zijn van China Red... Nu zie ik alleen een A,B,C of D.
Welke Cakes zijn dat?

Even om te checken? Mensen die vroeg in het jaar vuurwerk hebben besteld met de mooie prijzen moeten hun vuurwerk 28 december ophalen op adres: weg en land 22 Bergschenhoek-Lansingerland en niet op Roer 62-64 i n Rotterdam toch?

Edwin bedankt voor de snelle reactie en je telefoontje/voicemail, of was dat toeval :wink:
Heb me voicemail gehoord dus komen naar Rotterdam zaterdagochtend. Succes met de verkoop en voorbereidingen!

jup dat is wat er staat, 1+1 gratis.
bestel je er 10 krijg je er dus 20.
bestel je er 5 krijg je er dus 10.
vind het echt een goede actie:)

Ben hier afgelopen zaterdag geweest. Mooie grote winkel en goed geholpen. (was rustig dat scheelt ook) Hoop komend jaar weer mooie acties/leuke prijzen dan ben ik er volgend jaar weer. Edwin bedankt!

Ben hier afgelopen zaterdag geweest. Mooie grote winkel en goed geholpen. (was rustig dat scheelt ook) Hoop komend jaar weer mooie acties/leuke prijzen dan ben ik er volgend jaar weer. Edwin bedankt!

Beste jeroenski, leuk dat je er was.
Was niet stil, alles was gewoon weer goed geregeld !!!

Beste bekenden en klanten,

Graag willen wij iedereen bedanken voor de klandizie, gezelligheid, soms 5 minuten geduld !

Het was weer een groot succes en bijna iedereen heeft weer gekregen wat ie had besteld.

Soms was er geen koffie, soms hadden we koude of oude (lees niet te zuipen koffie), maar dat mocht de pret niet drukken.

We hebben een hoop artikelen zelf afgeschoten, voor de fun, maar zeker ook om te besluiten of ze volgend jaar nog in de collectie kunnen/mogen.

Sommige produkten zijn ons tegengevallen andere hebben ons zeer verbaasd.

We gaan de bende opruimen, weer verbeteringen aanbrengen, zodat het aan komend jaar minimaal zo loopt als afgelopen jaar.

Bedankt personeel, familie, klanten, buren en niet te vergeten onze leveranciers.

Verder allen een gezond en gelukkig 2014

met vr.gr.

Edwin en CO

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan