Vuurwerkmagazijn7kamp.nl

Het wordt inderdaad weer een leuke en gezellige boel hoor !

eerst nog wat opruiming eruit ....

Maxx Line (leverancier Katan, afkomstig van Wolff uit de Full Loaded collectie)

Colorfull world nog 6 x van € 25,50 voor € 12,25 p/s
Super Paradise nog 6 x van € 35,00 voor € 17,50 p/s
Beyond nog 2 x van 24,95 voor € 12,50 p/s

interesse Pm sturen !

Jaja, vandaag was het zover.
Mijn eerste "tripje" van dit jaar naar Zevenkamp.

Zoals altijd prima ontvangen, en een leuke bestelling geplaatst. Leuk (en veel) gratis vuurwerk erbij gehad :D
Top service dus, zoals ik gewend ben van Edwin!

Wij, van Vuurwerkmagazijn7kamp hebben net de bevestiging ontvangen van 50 x Immortal Gold.
Hier zijn er al een behoorlijk aantal van verkocht, maar voor de liefhebbers zijn er nog wel een paar over....

Doe maar een PM-metje

Voor de prijs van € 139,00 !!!

Wij, van Vuurwerkmagazijn7kamp hebben net de bevestiging ontvangen van 50 x Immortal Gold.
Hier zijn er al een behoorlijk aantal van verkocht, maar voor de liefhebbers zijn er nog wel een paar over....

Doe maar een PM-metje

Voor de prijs van € 139,00 !!!

Ha kijk eens aan, klinkt interessant. Dat is goed nieuws Edwin. Wellicht dat ik binnenkort, als ik even de tijd kan vinden, even langs kom :).

bestellen enz..

bestellen enz..

beste edwin
op de site heb ik nog geen prijzen enzovoort kunne vinde behalve de folder die volgens mij oud is? en als ik op prijslijst klik krijg ik alleen maar een error kome de prijsen enzo nog online en wanneer ongeveer ? alvast bedankt

beste edwin
op de site heb ik nog geen prijzen enzovoort kunne vinde behalve de folder die volgens mij oud is? en als ik op prijslijst klik krijg ik alleen maar een error kome de prijsen enzo nog online en wanneer ongeveer ? alvast bedankt

Beste Stef,

Helaas zijn we nog niet zover en hebben eerst VuurwerkBergschenhoek op scherp gezet.
Wel zijn we de showroom langzaam aan het inrichten, maar er ontbreken nog een aantal dummies.
Ook is de folder bijna klaar, maar we veranderen er toch elke dag weer wat aan.

Met vr.gr.

Edwin

Bedankt

Bedankt

Beste Stef,

Helaas zijn we nog niet zover en hebben eerst VuurwerkBergschenhoek op scherp gezet.
Wel zijn we de showroom langzaam aan het inrichten, maar er ontbreken nog een aantal dummies.

Met vr.gr.

Edwin

Beste Edwin
Bedankt voor het snelle antwoord ik zal wel af en toe checke het ging mij inderdaad even om de prijse om me lijst te maken maar ik zie de prijzen vanzelf wel verschijnen alvast bedankt

Mvg stef

Beste Stef,

Met vr.gr.

Edwin

Als de folder klaar is stuur je me wel een PM'metje hè?
Dan kom ik even langs, en wie weet bestel ik nog wat bij als het budget het toelaat. Die Immortal Gold is namelijk echt een beest van een bak, maar nu moet ik het nog zien te financieren...

Komt er trouwens ook weer Katan in de verkoop? Die 4EVER klonk namelijk ook erg goed. Combinatiecake voor nog geen €80.

Maar ik kom sowieso nog een keer langs als alles "klaar" is. De koffie in Baarle is lekker, maar de koffie bij Edwin is veel lekkerder :D

Laatst bewerkt:
geweldige site.
veel vuurwerk goeie lagen prijzen! en veel 2e gratis acties!
super winkel zeker een lange rit waard super sfeer en service vorig jaar geholpen met verpakken van vuurwerk en tillen (door de regen op de fiets alles afgeplakt super )
geen super lange rijen door het groot aantal personeelsleden .

gr
stef

Ik ben toch benieuwd naar dat laatste zinnetje bij de gratis producten..

" Bij besteding tussen de € 275,00 en € 350,00 ontvangt u gratis nummer "

Vorig jaar vriendelijk en netjes geholpen bij jullie dus dit jaar ook weer een bestelling van mij..

Heey edwin, alles goed ?

Even een vraagje m.b.t Fuego , waarom afhalen vanaf 18 jaar ? heb ik wat gemist het afgelopen jaar qua wetgeving ?

Thanks Gr stefan

Ik ben toch benieuwd naar dat laatste zinnetje bij de gratis producten..

" Bij besteding tussen de € 275,00 en € 350,00 ontvangt u gratis nummer "

Vorig jaar vriendelijk en netjes geholpen bij jullie dus dit jaar ook weer een bestelling van mij..

Ja, haha hier waren we dus gebleven.

Heey edwin, alles goed ?

Even een vraagje m.b.t Fuego , waarom afhalen vanaf 18 jaar ? heb ik wat gemist het afgelopen jaar qua wetgeving ?

Thanks Gr stefan

ja, ik denk het.
Op de achterkant van het etiket/label staat categorie 3 = 18 jaar.
Vraag me niet waarom ?
verbaasde ons ook !

Ik ga proberen om het etiket te uploaden .....

Back
Bovenaan