Vuurwerkshop7kamp
VWC lid
ik heb besteld maar ik krijg geen bevestiging... bug in het systeem?
Niet dat we weten. Heb je ook in je spam map gekeken ?
vr.gr.
Edwin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik heb besteld maar ik krijg geen bevestiging... bug in het systeem?
Bedankt voor alle mooie reacties....
Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.
Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....
Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!
vr.gr.
Edwin
Niet dat we weten. Heb je ook in je spam map gekeken ?
vr.gr.
Edwin
Bedankt voor alle mooie reacties....
Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.
Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....
Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!
vr.gr.
Edwin
Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?
Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste![]()
Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?
Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste![]()
Pangu assortiment op? zie niets meer op site staan
Mooie aanbiedingen gehad, dikke lijst om op te halen nu. Thx Edwin![]()
Klopt het dat e.e.a. al is uitverkocht m.b.t. China Red en Wolff? En dat jullie maar 3 a 4 producten hebben van andere importeurs? Ik heb het idee dat de website niet helemaal lekker werkt. Ik heb mijn cookies al een keer verwijderd. Of komen er deze maand nog een boel producten bij?
Hallo Edwin,
Oudere bestellingen van eerder dit jaar, kunnen we niet meer openen ivm de nieuwe site.. krijgen we hier nog een nieuwe email van zodat ik mijn bestel bonnen uit kan printen?
Romano
Beste Romano,
Kijk over 10 minuten even op je email.
vr.gr.
Edwin