Vuurwerkmagazijn7kamp.nl Freakactie 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

Jammer dat het nu al voorbij is. Had gehoopt dat het wat langer zou duren :(

Komen de boxen nog wel voor een leuke prijs op de markt? Of wordt het de volle mep?

Anders helaas op zoek naar een andere winkel in de buurt.

Misschien een goed idee om de actie verder via mail ( of wat dan ook ) te regelen zodat de site zich verder kan vorderen voor de gewone klant? Ik zeg maar wat hoor, maar dan kunnen de freaks nog producten bij jullie kopen zonder dat de site nog zo moet blijven met deze prijzen. Ik denk dat er nog wel wat mensen in oktober zouden willen bestellen.

Jammer dat de freakprijzen afgelopen.. ben zeer benieuwd naar de rest wat julie gaan verkopen...

Waneer kunnen we de nieuwe produchen verwacht op de site?

Niet dat we weten. Heb je ook in je spam map gekeken ?

vr.gr.

Edwin

jup daar stond de vorige bestelling wel namelijk maar deze niet... volgens de bank ook netjes betaald dus het zou goed moeten zijn gegaan. Geloof ook wel dat goed komt alleen misschien iets om even te checken voor de verkoop dalijk echt los gaat barsten ;)

Bedankt voor alle mooie reacties....

Achter alle wensen zit vaak een interessant product waar we graag naar kijken.

Let op ! Morgen om 24.00 uur zijn de freakprijzen afgelopen. Dit gebeurt automatisch....

Dus wil je nog bestellen, doe dat dan snel!!!

vr.gr.

Edwin

Site werkt op wintertijd. Jammer, m’n winkelwagen niet meer kunnen afrekenen.

*note to myself: niet altijd alles tot t laatst uitstellen...

Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?

Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste ;)

Verbaasd mij te lezen hiervoven dat er iemand is die echt baalt dat ie na 9 maanden freakactie geen bodemprijzen meer kan krijgen? Apart allemaal of ligt dat aan mij?

Edwin bedankt weer voor de mooie freakactie, volgend jaar hopelijk weer, mooie dingen bij je gevonden tot de 28ste ;)

Mocht dit op mij slaan:
Ik ben bijna heel de maand september op vakantie geweest. Omdat dat de maand is dat de meeste nieuwe producten worden geshowd, had ik te weinig tijd om alles goed door te nemen. Helaas is mijn huis en budget niet dermate groot dat ik zomaar alles kan aanschaffen... Zo apart lijkt het mij dus niet.

Volgend jaar in ieder geval eerder toeslaan:D

Indien op mij gereageerd, ik bestelde gewoon binnen de tijd die Edwin had aangegeven, alleen rekende ik te laat af volgens de site. Met Edwin ondertussen contact, dus prima opgelost.
En ja, 9 maanden is genoeg tijd, maar als je een feestje in de stad hebt, reken je toch ook op dat de metro rijdt en niet al een 1,5 uur eerder ermee stopt.

Klopt het dat e.e.a. al is uitverkocht m.b.t. China Red en Wolff? En dat jullie maar 3 a 4 producten hebben van andere importeurs? Ik heb het idee dat de website niet helemaal lekker werkt. Ik heb mijn cookies al een keer verwijderd. Of komen er deze maand nog een boel producten bij?

Klopt het dat e.e.a. al is uitverkocht m.b.t. China Red en Wolff? En dat jullie maar 3 a 4 producten hebben van andere importeurs? Ik heb het idee dat de website niet helemaal lekker werkt. Ik heb mijn cookies al een keer verwijderd. Of komen er deze maand nog een boel producten bij?

Beste Svenovic,

Als we de aantallen in de shop zetten, gaat ie van uitverkocht af.
We moeten die aantallen nog bepalen ( per winkel/per shop).

Er staan een heleboel artikelen op de achtergrond klaar. Op 15 november komen die op de shop te staan.

met vr.gr.
Edwin

Hallo Edwin,

Oudere bestellingen van eerder dit jaar, kunnen we niet meer openen ivm de nieuwe site.. krijgen we hier nog een nieuwe email van zodat ik mijn bestel bonnen uit kan printen?
Romano

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan