Vuurwerkloods Numansdorp

Sinds 2 jaar kom ik bij deze winkel en ook dit jaar weer goed geholpen. De eigenaar Martin is een echte liefhebber en weet waar hij het over heeft. Komend oud en nieuw ga ik hier zeker weer langs.

Sinds 2 jaar kom ik bij deze winkel en ook dit jaar weer goed geholpen. De eigenaar Martin is een echte liefhebber en weet waar hij het over heeft. Komend oud en nieuw ga ik hier zeker weer langs.

Dank voor je reactie.

Zoals Havenmeester aangeeft, ik ben Martin en liefhebber van vuurwerk...van jongs af aan vuurwerkfanaat. Nu voor het 2e jaar vuurwerk verkocht onder de naam 'Vuurwerkloods Numansdorp'. Afgelopen jaar is wederom goed gegaan met de verkoop. Daarnaast ben ik mij ook bewust dat nog niet alles perfect is en er nog genoeg valt te verbeteren. De merken die wij hebben: Rubro, Vulcan & Broekhoff.

Zijn er meer vuurwerkfanaten op dit forum die in de Hoeksche Waard wonen? Aan jullie de vraag: wat missen jullie op gebied van vuurwerk in de Hoeksche Waard? Niet dat ik aan alles kan voldoen, maar wellicht zijn er punten die ik kan oppakken.

we'll keep in touch!

Dank voor je reactie.

Zoals Havenmeester aangeeft, ik ben Martin en liefhebber van vuurwerk...van jongs af aan vuurwerkfanaat. Nu voor het 2e jaar vuurwerk verkocht onder de naam 'Vuurwerkloods Numansdorp'. Afgelopen jaar is wederom goed gegaan met de verkoop. Daarnaast ben ik mij ook bewust dat nog niet alles perfect is en er nog genoeg valt te verbeteren. De merken die wij hebben: Rubro, Vulcan & Broekhoff.

Zijn er meer vuurwerkfanaten op dit forum die in de Hoeksche Waard wonen? Aan jullie de vraag: wat missen jullie op gebied van vuurwerk in de Hoeksche Waard? Niet dat ik aan alles kan voldoen, maar wellicht zijn er punten die ik kan oppakken.

we'll keep in touch!

Freakacties!

Yep, een Puttershoeker hier! Nu moet ik toch een stukje Brabant in voor goede freakacties, in de HW zelf zou ook mooi zijn! Zie voor inspiratie de winkelactietopics! :)

Hier omgekeerd, vanuit Brabant prima freakacties. Maar Numansdorp zou de dichtstbijzijnde winkel zijn met een freakactie als ze dit daadwerkelijk gaan doen.

Ik kom niet uit de Hoeksche Waard maar liefhebbers rijden voor mooie producten en redelijke prijzen gewoon een stukje verder.

Dus zou zeggen probeer het eens een jaar met freakacties en outletprijzen en trek je conclusie.

Misschien Wolff aan het assortiment toevoegen?

Ik kom niet uit de Hoeksche Waard maar liefhebbers rijden voor mooie producten en redelijke prijzen gewoon een stukje verder.

Dus zou zeggen probeer het eens een jaar met freakacties en outletprijzen en trek je conclusie.

Misschien Wolff aan het assortiment toevoegen?

Wolff is vertegenwoordigd in de Hoeksche Waard, wordt door de Vuurwerkboerderij in Numansdorp verkocht, enkele kilometer verder op bij ons.

Freakacties...Ik ga mij hierin is verdiepen, in de winkelactietopics.

Hier ook een Hoeksche Waarder, Evolution in op het eiland zou natuurlijk helemaal geweldig zijn icm freakacties!!

Ik kom zelf uit de omgeving Zwolle, dus zal niet hier mijn aankopen doen, maar heel leuk om dit mee te lezen :) zou super zijn voor de freaks als dit jullie gaat lukken!

Back
Bovenaan