Vuurwerkliefhebbers hekelen burgemeesters: ‘Verbod is verkeerde oplossing voor dit probleem’

Zie zojuist dat het bewuste artikel gisteren integraal ook op ad.nl heeft gestaan. Nou moe!

Iemand de papieren editie van het AD van vandaag gezien wellicht? Zo ja: staat het verhaal ook in de krant?

Dit verhaal staat vandaag ook in de ‘papieren’ Gelderlander.

Niet, zoals een paar dagen terug gold voor een ander artikel alleen in editie Rivierenland (omdat Jeffrey woonachtig is in het verspreidingsgebied daarvan), maar op een algemene nieuwspagina. Alle Gelderlander-abonnees kregen het dus voorgeschoteld.

Groot succes, waar het gaat om het verkrijgen van naamsbekendheid en toegang tot de traditionele media 👍
Het is dat jij het zei, anders had ik het niet eens geweten.

Gelijk een exemplaar opgehaald:
1000033983.jpg

Goed dat het HVLV nu ook steeds meer in de media aandacht krijgt dat is positief, al begin ik wel langzaamhand te vrezen voor een zeer zwaar gevecht die we de komende weken/maanden aan moeten gaan, om de traditie niet te verliezen.

Goed dat het HVLV nu ook steeds meer in de media aandacht krijgt dat is positief, al begin ik wel langzaamhand te vrezen voor een zeer zwaar gevecht die we de komende weken/maanden aan moeten gaan, om de traditie niet te verliezen.
De hetze in de media tegen vuurwerk en propaganda voor een vuurwerkverbod is niets nieuws, we zijn het inmiddels gewend. Wat wel nieuw is dat is dat er eindelijk wat tegenover gezet wordt, in dit geval door de HVLV.

De hetze in de media tegen vuurwerk en propaganda voor een vuurwerkverbod is niets nieuws, we zijn het inmiddels gewend. Wat wel nieuw is dat is dat er eindelijk wat tegenover gezet wordt, in dit geval door de HVLV.
Eens dat komt ieder jaar terug, ja HVLV is goed bezig dat stemt positiviteit.

Back
Bovenaan