Vuurwerkliefhebber Rob verdedigt de traditie bij RTV Oost

Prima optreden van Rob. Positieve reactie van die burgemeester trouwens, die alle dwingelanden even op hun nummer zet. Zo kan het dus ook.

Mooi filmpje met een burgemeester die ook begrip kan opbrengen! Mooi om te zien dat als er niet gelijk met argumenten word gegooid, zowel van voor als tegen, een rustiggesprek kan plaatsvinden.

Nou om te beginnen vind ik echt dat die tijd terug moet, naar zoals het vroeger was het doet mij gewoon pijn aan het hart.

Nou om te beginnen vind ik echt dat die tijd terug moet, naar zoals het vroeger was het doet mij gewoon pijn aan het hart.

Of je stookt gewoon af en als ze je pakken betaal je gewoon de 100euro boete. Dat is namelijk het bedrag dat je moet betalen voor afsteken buiten de toegestane tijd..

Of je stookt gewoon af en als ze je pakken betaal je gewoon de 100euro boete. Dat is namelijk het bedrag dat je moet betalen voor afsteken buiten de toegestane tijd..

Hier wordt het vanaf uur of 10 gedoogd. Iedereen staat dan al buiten. Politie doet niks. Alleen kijken of er vernieling/brandstichting is.

Back
Bovenaan