Vuurwerkles voor dummies en journalisten.

tristen

VWC lid
Vuurwerkles voor dummies en journalisten:

http://www.youtube.com/watch?v=Uwa9oGCXcrc

14 minuten slap geouwehoer maar wel met de waarheid. Journalisten en dummies van Nederland kijk en huiver goed!

Oja,
VUURWERK TV TIP:
Ik heb schijt aan die zogenaamde "vuurwerkfreakz" die mij gaan vertellen wat wel en geen vuurwerk is.
Kijk daarom VOLGENDE WEEK DINSDAG naar de Week van Filemon en zie wat vuurwerk is!

Dinsdag 27 November op Nederland 3 De Week Van Filemon. 21:50 uur of wel 10 voor 10!

Beeldmateriaal: Xtremerides1

Laatst bewerkt:
Geweldig filmpje, je raakt de spijker aardig op zijn kop al heb ik er wel wat kanttekeningen bij.
Maar overal zeker een goede boodschap over gebracht.
Shells is iets en daar blijf ik bij wat niet in handen moet en mag komen van consumenten, hetzelfde geldt voor de cobra(s), daar lopen kereltjes van 12 mee over straat die nog maar net kunnen fietsen, en geen nog geen gevaar benul hebben laat staan verantwoordelijksheids gevoel. Neem ik ze ook niet kwalijk want dat hoort bij de leeftijd. Maar je moet het gevaar niet op gaan zoeken door ze met cobra(s) ed de straat op te sturen.

heerlijk filmpje om naar te kijken! en erg duidelijk ook.

maar of journalisten er iets aan hebben weet ik niet , al zouden ze het weten hoe het is en moet , dan schrijven ze er toch negatief over voor meer lezers te trekken en mensen bang te maken :mad:

bedankt voor het posten!

--pyro99:bye:

Inderdaad een mooi filmpje gemaakt door xtremerides1. Ik denk ook niet dat journalisten hierdoor anders gaan schrijven. Want zij schrijven, zoals pyro99 al zegt toch liever negatief dan positief. Echter als niemand het hen probeert duidelijk te maken gebeurt er nooit iets. Dus een goede zet vind ik dit!

Back
Bovenaan