vuurwerkland Zoetermeer

Zag op facebook dat er alleen op 28 en 30 december happy hour was. Moet eigenlijk ook eerder beslissen om vuurwerk bestellen. Maar ook weer geen zin om overal de hoofdprijs voor te betalen dus hoop dat er in den haag of omstreken nog een leuke actie is morgen. Vooralsnog niet gevonden.

Ik kan je vertellen dat ze ook morgen met meerdere verschillende acties gaan stunten, houd dit topic in de gaten zou ik zeggen.

De 31e heel de dag 'happy-hour' daar, als je het bijbehorende facebook bericht op hun facebook liked en daar een foto/screenshot van maakt en kan showen bij je bestelling. 35% op alle cakes, 25% op alle pakketten. Opzich wel de moeite waard dus voor de late beslisser :)

Net geweest en heb 5x extreme bang rockets, 2x white thunder, 1x black suprise en een gratis potje voor 45€ gekocht. Geen geld!!!

Helaas geen 1+1 actie meer dit jaar. Maar ga de 31e net als vorig jaar in de middag wel weer even langs. Altijd mooie prijzen rond die tijd:)

Vanmiddag nog langs geweest om 1 van de laatste black cobra 120 te bestellen voor morgen..top winkel goede service en leuke prijzen door het gratis vuurwerk.

Vanmiddag nog langs geweest om 1 van de laatste black cobra 120 te bestellen voor morgen..top winkel goede service en leuke prijzen door het gratis vuurwerk.

Dan was je me net voor :)

cimg4230.jpg

cimg4231.jpg

Vanmiddag me vuurwerk opgehaald..snel klaar en een super vervanging voor de afgekeurde madhouse gekregen..top geregelt.

Maandag de eerste verkoopdag met mijn moeder onze bestelling opgehaald en op de laatste
verkoopdag om 18.00 met mijn vader nog even langs geweest aangezien mijn vader Hans had beloofd
nog even langs te komen. Voor de deur een beetje aan het stoken geweest en daarna heeft
mijn vader er nog iets bij besteld voor een paar tientjes en kreeg daar ( omdat deze winkel de laatste uren altijd an het stunten is ) 4 zeer grote cakes mee, zeker drie of vier keer meer aan waarde dan
wat we hadden betaald. Onwijs bedankt Hans, ook namens mijn vader en de beste wensen
voor 2015 van deze kant.

Weet iemand of deze shop nog open gaat?
Op de site van vuurwerkland staat dat de webshop gesloten is.

Weet iemand of deze shop nog open gaat?
Op de site van vuurwerkland staat dat de webshop gesloten is.

Op facebook word wel vermeld over een actie maar als reactie daarop dat de site niet online is wordt niet gereageerd, dus het is afwachten of ze dit jaar open gaan :sad:

Heb ze vorige week nog gemaild was benieuwd of ze open gingen en welke acties ze hadden..ze gaan zo wie zo open dit jaar en ze zouden nog met de site bezig zijn :)

Leuke winkel en vriendelijke mensen. Bestelling ook compleet en snel gepakt. Deze winkel is echt een aanrader (ook het gratis 50% vuurwerk uitkiezen was natuurlijk niet verkeerd:) al helemaal omdat ook bijna het gehele assortiment meetelde).

leuke winkel, helaas 2 dingen besteld (big 19 en final Fate) en iets anders gekregen (Black Cobra 120 en Rampage.

Hier net even binnen gelopen ze hebben nog veel op voorraad, en ze verkopen sinds vanmiddag diverse producten tegen outlett prijzen, hier diverse mooie sierpotten kunnen scoren voor een zeer goede prijs.

Back
Bovenaan