vuurwerkland Zoetermeer

Morgenochtend sta ik hier samen met mijn kids in de winkel om hun mooie collectie op te halen, dus bij deze : Hans tot morgen.

ik sta nu hier bij hans van vuurwerkland en voor vandaag geld het bizarre aanbod voor de gehele collectie van 2 halen en 1 betalen.

maak hier bebruik van zou ik zeggen !!!!!

Ook van deze winkel is de website inmiddels online met spetterende acties : https://vuurwerkland.nl/webshop/zoetermeer

Zo staan er veel produckten op met de actie 2 halen 1 betalen, dus dat betekent een korting van maar liefst 50%.
Ook heeft de site een behoorlijke gedaante verwisseling ondergaan en ziet hij er nu super strak en overzichtelijk uit.

Laatst bewerkt:
Hallo daar. ik heb een vraagje.
ik wou graag vuurwerk bestellen bij jullie voor die mooie stunt artikelen. zoals 1+1 gratis. maar als ik die in me winkelmandje doe dan staat het nergens meer vermeld dat ik er dus 2 voor de prijs van 1 krijg. klopt dit ? en als ik er 2 bestel. krijg ik er dan 4 ?
m.v.g

Deze vraag werd op facebook als volgt beantwoord :

Vuurwerkland Zoetermeer : Dit wordt in de winkel bij het uitleveren erbij gedaan

Vuurwerkland Zoetermeer : website aanpassen naar actie ging niet

Gisteren even bij deze winkel langs geweest voor een photoshoot :p, hier een kleine impressie :

cimg4226.jpg

cimg4227.jpg

cimg4228.jpg

cimg4229.jpg

cimg4230.jpg

cimg4231.jpg

Winkel is nu dagelijks geopend, zie website voor meer info :)

Leuke fotos en folder is hier binnen, op de site zie ik leuke actie die ik ga kopen denk ik, de wolfpack in de actie. Wel jammer dat er geen pakketten in de actie zijn.

Lees net dit op facebook :

Ook morgen avond tussen 18:00 uur en 19:00 uur
hebben wij Happy Hour! Op alle potten 35% korting en alle pakketten 25% korting! Een kans die je niet mag laten liggen.
Let op voor hier geldt wel voor op=op!
Wij zijn gevestigd aan de Cobaltstraat 1 in Zoetermeer.
(Industrieterrein Lansinghage)

Ook morgen avond tussen 18:00 uur en 19:00 uur
hebben wij Happy Hour! Op alle potten 35% korting en alle pakketten 25% korting! Een kans die je niet mag laten liggen.
Let op voor hier geldt wel voor op=op!
Wij zijn gevestigd aan de Cobaltstraat 1 in Zoetermeer.
(Industrieterrein Lansinghage)

Hahaha dat is wel heel toevallig Hans, twee zielen, één gedachte

By the way : welkom Hans van vuurwerkland op onze site :)

Normaal koop ik vuurwerk een tijd van te voren maar dit jaar stond me hoofd er niet naar. Nu ik weer overal vuurwerk de lucht in zie gaan moet ik ook weer wat hebben. Nu zie ik bij jullie op de site heel veel stunt aanbiedingen staan. Waren die alleen voor in de voorverkoop of loopt dat de hele verkoop door? Anders kom ik morgen nog ff wat 1+1 potjes kopen. Heb ik toch nog wat voordeel ondanks dat ik niks heb gekocht in de voorverkoop :)

Normaal koop ik vuurwerk een tijd van te voren maar dit jaar stond me hoofd er niet naar. Nu ik weer overal vuurwerk de lucht in zie gaan moet ik ook weer wat hebben. Nu zie ik bij jullie op de site heel veel stunt aanbiedingen staan. Waren die alleen voor in de voorverkoop of loopt dat de hele verkoop door? Anders kom ik morgen nog ff wat 1+1 potjes kopen. Heb ik toch nog wat voordeel ondanks dat ik niks heb gekocht in de voorverkoop :)

Die 1+1 is niet meer geldig las ik op facebook, maar ik heb zaterdag met happy hour ook leuke korting gekregen. Ik weet niet of ze dat morgen ook hebben, anders zou ik die tijden even langsgaan ;)

Zag op facebook dat er alleen op 28 en 30 december happy hour was. Moet eigenlijk ook eerder beslissen om vuurwerk bestellen. Maar ook weer geen zin om overal de hoofdprijs voor te betalen dus hoop dat er in den haag of omstreken nog een leuke actie is morgen. Vooralsnog niet gevonden.

Wacht even facebook af, je hebt best kans dat ze morgen weer los gaan.
EDIT net even via FB contact gehad, in de winkel hebben ze genoeg acties. Gewoon even langsgaan dus :)

Back
Bovenaan