Vuurwerkland Steenbergen

Ben toevallig gisteren nog even langs geweest in de winkel. Ze hebben het nog best druk op dit moment en ze verwachten nog een en ander aan orders die binnenkomen :wink:

Vanavond werd ik gebeld met de mededeling dat er veel van Rubro en Mania morgenochtend nog niet binnen is. Wel netjes dat ze even bellen!

Klopt. Zouden morgen met een groepje gaan. Maar men maat zijn bestelling is verzet omdat de Red Maroon er morgenochtend niet zal zijn.

Echt helemaal de top geregeld, stonden met een bestelling voor 4 man om 0755 binnen 0805 weer buiten, alles stond klaar, alles geleverd helemaal Goud!

Ik ben ook niet gebeld, in de winkel inderdaad de mededeling gekregen dat de Red Maroon nog niet binnen was. Werd me aangeboden dat ze 'm langs zouden brengen later vandaag. Haal 'm liever zelf gewoon op, maar wel heel erg goede service!
Steenbergen, bedankt weer en tot volgend jaar :)

Ik was er ook rond 8-en en stond vijf minuten later weer buiten. Geweldige service misschien tot zaterdag, anders tot volgend jaar :)

Gisterenavond rond half 12 arriveerde ik in Steenbergen. Rond 12 uur naar binnen. Was als eerste aan de balie, maar moest nog 45 minuten wachten voor ze mijn bestelling hadden gevonden. Geeft niks. Red Maroon en Ultimate Mythologie waren er nog niet, die haal ik morgen op. Ook nog 4 extra 12 shots cakes van Royal gekocht en 1 keer de Titanium whistle cloud. Tot morgen!

Ik heb hier ook niet heel lang hoeven wachten, half uurtje denk ik. Bestelling mooi compleet, terwijl ik gisteren nog werd gebeld dat de Golden Medals er niet zou zijn. Die was er dus toch. Stukken beter dan een jaar of 6/7 geleden toen ze begonnen met freakacties (dacht ik) toen was het echt chaos... Vorig jaar in Rotterdam ook al prima trouwens!

Vanochtend om een uur of kwart over 7 binnengelopen, 7 minuten later stond ik weer buiten. Als vervanger van de Demonia twee keer de gold trigger gekregen, ben ik blij mee want dat zijn ook zeer leuke potjes.

Ook hier een tevreden klant. Was een 20 minuten te vroeg voor mijn bestelling tussen 9 en 10, dus heb terrecht iets langer moeten wachten. Maar binnen het half uur stond alles in de auto. Daarna nog wat losse verkoop artikelen meegenomen en dat duurde wat langer. Hoort er ook bij. Uiteindelijk rond half 11 in de auto gestapt na een bakje koffie. Vriendelijk personeel en zeker een aanrader :D

Alleen 1 Rubro potje met een kapot voetje en een goed vochtige cake van Mania gekregen. Geen ramp, maar wel het vermelden waard. Mania is dus (deels?) binnen. Voetje van de Rubro cake heb ik vastgetaped en wordt klem gezet tussen 2 grotere blokken. Geen probleem, maar voor een gewone consument is het misschien wat "minder".

Dat is heel vreemd! 10 uur reden we weg en was hij nog niet. Vanavond rijden we terug omdat ik dacht dat hij er was. Maar blijkbaar dus toch niet?

Ik kom er zojuist vandaan...toen was ie er nog niet.
Maar er werd op dat moment wel net een vracht gelost dus wie weet zit er nu wel weer bij.

Ik begreep dat de leveringen een beetje verkeerd gaan daar...dingen die ze niet in het assortiment hebben komen binnen en dingen die ze nodig hebben komen niet of te weinig binnen.

Laatst bewerkt:
Vanmorgen bij deze winkel geweest, top service hoor, ik stond binnen 15 minuten weer buiten. We konden zelfs mijn bestelling doornemen aan de balie omdat het op dat moment even rustig was, dus ik hoefde niet in de tent zelf mijn bestelling door te nemen, dat was vorig jaar wel zo namelijk. Ik zeg: tot volgend jaar!

Back
Bovenaan