Vuurwerkland Steenbergen

Het probleem met het laden van de website heeft inderdaad met de cookies te maken. Mocht je problemen hebben met laden dan moet je even de oude cookies verwijderen en dan moet de site weer goed werken!

Mooi de website is weer online en het ziet er weer goed uit. Het valt me vooral op dat er weer zoveel keuze is, dat wordt flink wat lijstjes maken.

Bedankt weer voor deze actie, tot de 29ste :bye:

Ja dat kan, maar je kan het ook al zelf aangeven zoals hieronder staat. Nog makkelijker! Let inderdaad wel even op, de opslag is beperkt in Rotterdam dus wees er op tijd bij.

Afhalen in Rotterdam kan op www.vuurwerklandfreaks.nl gewoon geselecteerd worden tijdens het afrekenen bij het kiezen van het afhaalmoment. Wel zijn er voor Rotterdam maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar i.v.m. capaciteit, vol is dus vol.

Mooi de website is weer online en het ziet er weer goed uit. Het valt me vooral op dat er weer zoveel keuze is, dat wordt flink wat lijstjes maken.

Bedankt weer voor deze actie, tot de 29ste :bye:

250+ producten! Om het makkelijk te maken...

Leuk om je weer in de winkel te zien Jeroen!

Complimenten met de site! Vraagje: hebben jullie enig idee wanneer de video's van de X-treme Blink Box en Salvo Box en de Freestyle 5000 Max beschikbaar komen?

Hoi Rico,

De verwachting is dat deze films van de week online zullen verschijnen, echter zijn we hiervoor afhankelijk van Vuurwerktotaal. 100% zeker kan ik het dus niet zeggen. Zodra de films van deze producten beschikbaar zijn zetten we ze direct online! :)

Ik zie bij jullie van Rubro de Tails of Thunder cake staan, is deze exclusief voor jullie? Kan er namelijk verder niks over vinden.

Deze is gelijk aan de Event cake nr. 4. Adviesverkoopprijs hiervan is 69,95 en bij ons 49,95. Maar daar gaat dus nog 30% freakkorting vanaf! Reken je winst maar uit.

Of gravity van rubro en je kan eventueel ook van de underground serie van wolf de order of te fenix bestellen, deze doet alleen niet mee met de freakactie

Enige wat ik mis zijn grote fluit cakes. Komen die nog ?

Hoi Brian,

Qua traditionele fluitcakes hebben ze diverse maten in het assortiment zoals de 100, 300 en 1000 schots. Daarnaast zijn ook de Screamer, Concerto Rosso, Daisy Beam en Gravity leverbaar welke allen fluit naar boeket hebben.

En dan hebben we natuurlijk nog de Return of the Phoenix, niet via onze eigen websites leverbaar maar wel bij ons te bestellen via www.undergroundvuurwerk.nl :)

Komen er ook nog wekelijkse aanbiedingen net als vorig jaar?

Toen nog een paar cakes gekocht voor een dumpprijs en die waren me goed bevallen.

Komen er ook nog wekelijkse aanbiedingen net als vorig jaar?

Toen nog een paar cakes gekocht voor een dumpprijs en die waren me goed bevallen.

Het is niet de bedoeling om elke week nieuwe aanbiedingen te plaatsen maar er lopen nog wel een aantal acties met betrekking op een aantal toppers van VuurwerkTotaal. Zo is op dit moment de Massive, Salute Box en Xtreme Salvo Box flink afgeprijsd. Na dit weekend moeten de prijzen weer omhoog dus profiteren kan alleen vandaag en morgen nog!

Zie hier: http://vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/d63.html

Zo de grote bestelling is de deur uit, na eerder een karton big 19 te hebben besteld. Ga het in Rotterdam halen dus helaas niet in Steenbergen zelf , meschien volgend jaar wel!
Vuurwerkland Steenbergen/Rotterdam bedankt voor de mooie korting en tot 29 december!!

Back
Bovenaan