Vuurwerkland Steenbergen

Waarschijnlijk laad je browser nog de oude website, de pagina vernieuwen of je cookies verwijderen zal moeten helpen! :)

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox
1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1. Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Klik in het gedeelte 'Privacy' op de knop Instellingen voor inhoud.
In het gedeelte 'Cookies' kunt u deze selecteren en indien gewenst verwijderen.

Zodra de cookies van de oude freaksite verwijderd zijn zal het gehele nieuwe assortiment met prijzen zichtbaar moeten zijn. Mochten de problemen aanhouden dan hoor ik dat uiteraard graag!

www.vuurwerklandfreaks.nl

nu doet hij het wel

Not Found

The requested URL /contents/nl/d20_multishot_cakes.html was not found on this server..

Hoi Aart,

Vervelend dat je nog niet alle paginas goed kan openen! Waarschijnlijk haalt jouw browser ook de nieuwe en de oude website door elkaar. Omdat er een aantal pagelinks zijn veranderd krijg je waarschijnlijk deze melding.

Pagina vernieuwen en/of je cookies verwijderen is de oplossing! Zie bovenstaande post voor de uitleg hoe je dit moet doen.

Krijgen jullie ook nog de sunbeam collectie van evolution in het assortiment dit jaar ? Voorderest ziet alles er weer top uit leuk assortiment en goeie actie. Maar weer snel bestellen!

Krijgen jullie ook nog de sunbeam collectie van evolution in het assortiment dit jaar ? Voorderest ziet alles er weer top uit leuk assortiment en goeie actie. Maar weer snel bestellen!

Als je mij een mailtje stuurt met daarin welke cakes uit die serie je interesse hebben ga ik kijken of we deze kunnen leveren. We hebben namelijk nog een winkel waar andere Evolution producten liggen dan bij Vuurwerkland Steenbergen.

Emailadres is [email protected]

Ziet er weer verdomd goed uit!!!! mooie aanbieding en prima prijzen en als vanouds een lekker overzichtelijke site :)

Goede avond!! Vraagje, waarom is bij jullie de prijs zonder de korting van bv de Hardstylebox, €228 terwijl het volgens mijn gegevens een adviesprijs van €189 is??
Dit vind ik erg verwarrend!!

Goede avond!! Vraagje, waarom is bij jullie de prijs zonder de korting van bv de Hardstylebox, €228 terwijl het volgens mijn gegevens een adviesprijs van €189 is??
Dit vind ik erg verwarrend!!

Hoi Cracklin,

De reden hiervan staat er ook bij vermeld.
LET OP! € 228.50 -30% = € 159.95 = minimum verkoopprijs!

Echter krijg je er bij de freaksite wel een gratis Massive bij!

Ook dit jaar weer een mooi assortiment Ramon. Nu al dik tevreden mee. Enige nadeel is dat de keuze enorm is, dat word weer veel rekenwerk maar dat komt helemaal goed.

Gaan jullie de Sky Palms niet verkopen dit jaar?
En waarom zit er niks extra's bij de gangsterbox? Bij vuurwerktotaal namelijk wel..
De keuze is wel weer reuze:thumbup::thumbup:

Complimenten met de site! Vraagje: hebben jullie enig idee wanneer de video's van de X-treme Blink Box en Salvo Box en de Freestyle 5000 Max beschikbaar komen?

Gaan jullie de Sky Palms niet verkopen dit jaar?
En waarom zit er niks extra's bij de gangsterbox? Bij vuurwerktotaal namelijk wel..
De keuze is wel weer reuze:thumbup::thumbup:

Sky Palms hebben we niet in de collectie opgenomen na de effectwisseling van afgelopen jaar. We willen er eerst zeker van zijn dat deze weer in ere is hersteld voordat we deze gaan verkopen.

Gangster Box is zojuist aangepast! :thumbup:

http://www.vuurwerklandfreaks.nl/contents/nl/p566.html

Waarschijnlijk laad je browser nog de oude website, de pagina vernieuwen of je cookies verwijderen zal moeten helpen!

Cookies verwijderen in Internet Explorer
1.Ga naar het menu Extra > Internetopties > tab Algemeen. Klik onder Browsegeschiedenis op Verwijderen.
2.Je wilt misschien niet alles verwijderen. Zorg dat in ieder geval Cookies aangevinkt staat en klik op Verwijderen.

Cookies verwijderen in Firefox
1.Ga naar Extra > Opties > tab Privacy. Klik op Uw recente geschiedenis wissen.
2.Onder Details kun je aangeven wat je precies wilt wissen. Vink in ieder geval Cookies aan. Je kunt ook aangeven hoe oud de cookies moeten zijn. Kies hier Alles.

Cookies verwijderen in Chrome
1. Klik op het Chrome-menu op de browserwerkbalk.
2. Selecteer Instellingen.
3. Klik op Geavanceerde instellingen weergeven.
4. Klik in het gedeelte 'Privacy' op de knop Instellingen voor inhoud.
In het gedeelte 'Cookies' kunt u deze selecteren en indien gewenst verwijderen.

Zodra de cookies van de oude freaksite verwijderd zijn zal het gehele nieuwe assortiment met prijzen zichtbaar moeten zijn.

Back
Bovenaan