Vuurwerkland Steenbergen

Zo, ook maar even besteld en wel te vertsaan 2x Original Finest Box! Wordt me een nachtje, tussen 0:00 en 1:00 ophalen, kan ik gelijk door naar vuurwerk huizen...!

Vanmiddag ook maar even Zena Mayhem en Brocade Crown box er aan toegevoegd! Kon het helaas weer niet laten! Gewoon een zeer mooie actie!

Gaat de vuurwerkland freak site ook binnenkort open want daar staat op: EARLY BIRD VERKOOP START EIND JANUARI!
DON'T MISS IT!

Of gaat dat om deze uitverkoop?

Kunnen we binnenkort nog iets verwachten? Aangezien de rente op de bank ook niks oplevert kan ik beter investeren in de 31e haha

Kunnen we binnenkort nog iets verwachten? Aangezien de rente op de bank ook niks oplevert kan ik beter investeren in de 31e haha

Op dit moment zijn we onze bunkers aan het inventariseren. Daarnaast zijn er al weer diverse producten ingekocht welke binnenkort op de website zullen worden aangeboden.

Ik hoop zo snel mogelijk een update van de nieuwe aanbiedingen bekend te kunnen maken. Uiteraard zal ik dit tevens hier in dit topic melden! :)

Het duurt aardig lang allemaal! Is er al wat nieuws te vermelden inmiddels?

Beste elburgersc,

Onze excuses voor de opgelopen vertraging!
Er zijn dit jaar een aantal nieuwe dingen op ons pad gekomen waar momenteel veel tijd en energie in gaat zitten om dit voor het einde van het jaar gereed te hebben.

Uiteraard zijn we ook de uitverkoop en ''vroegboek'' acties niet vergeten, echter hebben we deze even uitgesteld naar 1 september aanstaande. Vanaf deze datum gaan we dus echt weer van start en is het voor de geintresseerde ook weer mogelijk om naast Steenbergen afhaallocatie Rotterdam te selecteren.

Tot zover deze update, geniet nog even van het mooie weer en bij vragen hoor ik het graag!

Back
Bovenaan