Vuurwerkland Steenbergen

Zie dat jullie online zijn, beetje zelfde producten in de uitverkoop die nu ook verkrijgbaar zijn in Olen en Maaseik. Bijna exact de zelfde prijzen ook :p

Prachtige prijzen hoor! Helaas voor mij 2 uur rijden wat me wel iets té ver gaat, mensen in de buurt sla uw slag:D

Zeker interessant, maar hoewel nog in mijn eigen provincie, toch dik een uur rijden....en ik moet al een beste rondrit gaan maken ;)

Zo ook een bestelling geplaatst, kon het niet laten :D
Het gaat wel hard, want aantal dingen zijn al uitverkocht! Dus wacht niet te lang!!!

Mooie prijzen. Het is een stukje rijden maar heb toch maar eens hier besteld voor het eerst.
Heb vorig jaar hun site goed in de gaten gehouden en mooie aanbiedingen voorbij zien komen.
Kijken of ik er in de loop van het jaar bij hun nog leuke aanbiedingen bij kan scoren dan is het zeker helemaal de moeite om voor op en neer te rijden.

Volgens mij gaat het alleen om de producten die staan onder het kopje "Uitverkoop 2015" ?! Volgens mij is de rest voorverkoop geweest van afgelopen jaar, 2014.

edit: Paulus01 was me net voor!

De uitverkoop geld alleen voor afhalen in Steenbergen? Niet ook in Rotterdam zoals met de freaksite?

Deze producten zijn enkel af te halen in Steenbergen. Later in het jaar komen er nog andere actie's welke ook in Rotterdam te bestellen zijn.

ze kunnen beter plaatsen wat ze nog wel hebben ....bijna alles uitverkocht

Zoals eerder vermeld geldt de huidige actie enkel voor de categorie 'uitverkoop 2015'. Later in het jaar zullen er andere producten in de uitverkoop komen te staan.

http://www.vuurwerkland-steenbergen.nl/categorie/uitverkoop-2015

Eenmaal de uitverkoop 2015 besteld, kan je zeker niet meer annuleren?

Zijn de freakkortingen voor de Zena boxen tijdens de freaksdagen ook niet rond deze prijs dan van €50,-

Back
Bovenaan