Vuurwerkland Steenbergen

Ik had mijn email vorig jaar een keer online gezet ergens, daarvoor altijd 10 spammails per maand, toen opeens 150 per maand :P
Valt allemaal in het spamfilter, maar toch irritant lijkt mij :)
Komt overigens dus door 'crawlers', gewoon scripts die over het hele internet zoeken naar die adressen om spam te versturen. Net als de Google Crawler die het hele internet indexeert, maar dan alleen gericht op emailadressen :)

Overigens is Vuurwerkland Steenbergen een optie voor mij om volgend jaar vuurwerk te halen, 100km rijden dus atm zo'n 36 euro benzinekosten.. Dit jaar heb ik al een deel elders besteld, daarom pas volgend jaar, als ik voor 500+ bestel vind ik het die benzinekosten pas waard ;)

Ik heb mij prima vermaakt die dag. Ja ook ik heb heeel lang moeten wachten, maar dat kon ons niets schelen. Wij waren rond 02:00 weer thuis. Prachtig allemaal. Heb dus ook nooit enig respons gegeven op al die klachten van lang wachten blablabla.
Ik was gewoon teleurgestelt dat er producten er niet waren, wel aangekruist op de lijst niet vermeld.
Goed ook dat kan gebeuren. En heb het gewoon erg jammer gevonden er geen contact is geweest. Ik wilde juist niet gezien worden als één van de onruststokers. En heb dus gewacht, gewacht en gewacht. En reageer nu dus maar.
Maar ik vind het prima zo. En als steenbergen weer op m'n pad komt zal ik zeker weer gebruik van maken. Het gaat tenslotte om het vuurwerk toch?
Thanks voor je reactie Patroontje

Ja het was ook niet zozeer op jou gericht hoor, maar wat ik omschreef een paar posts hierboven... zo'n sfeertje proef ik eigenlijk altijd wel als het op fora over Vuurwerkland gaat.

En over producten die missen: Daar waren die tenten voor de winkel voor. Dan kon je nog eens alles uitstallen en bekijken en daar stonden ook mensen buiten en als er iets niet klopte, dan kon je iemand aanspreken en dan werd het gewoon gelijk geregeld. Rule of thumb was eigenlijk dat je buiten nog kon checken of alles klopte en daar kreeg je ook de gelegenheid voor, en als je er dan thuis pas achterkomt dan... Tsja, jammer dan.

Je kunt tijdens de verkoopdagen als je duizenden klanten hebt niet achter iedereen aan gaan lopen jagen met vergeten/missend vuurwerk.

Maar goed. Mocht je nog behoefte hebben om mailcontact te zoeken met Ramon, je weet m'n email. :)

We hadden zoveel dat we de auto aan de zijkant moesten zetten. En de jongen die ons hielp had al aangekruist wat er niet was. Daar mochten we iets anders voor uitzoeken. Nou oke, prima. Maar thuis bleek er nog veel meer aangekruist te zijn waar wij niet op geattendeerd zijn. En wij hebben ten goede vertrouwen alles ingeladen, en stonden immers nog meer mensen achter ons te wachten.
Zo is het gegaan. En natuurlijk hadden we alles na moeten lopen, maar dat ging op die plek nu eenmaal niet zo makkelijk.
Nogmaals bedankt!

Ik kan me zeker voorstellen dat het flink zuigt als je een grote afnemer bent en vervolgens niet krijgt waar je voor betaald hebt. Maar ik kan je verzekeren dat dat geen opzettelijke actie is geweest. De mensen die in de bunkers werken hebben er zeker geen baat bij om mensen af te zetten. Er stond die dag gewoon een enorme druk op de werknemers en dat eist soms in zulke situaties z'n tol in de form van fout verzamelde bestellingen. Vorig jaar liep het gelukkig gesmeerd met de introductie van een nieuw systeem. De les van 2 jaar geleden is dus zeker geleerd.

Maar wat jouw bestelling betreft: sorry maar ik denk dat daar nu ook niets meer aan kan worden gedaan. Bedankt voor je begrip in ieder geval. :)

Is er al iets concreets bekend over Steenbergen?

Beste Jupilerfreak,

Ik zal onderstaand even mijn bericht quoten wat ik laatst heb geplaatst in het Vuurwerkland-Steenbergen actie topic van 2011 ;

Bedankt voor je bericht Ilvan! We hebben inderdaad vorig jaar grote stappen gezet om de service weer op het gewenste niveau te krijgen, en dat is naar onze mening erg goed gelukt! Zo goed als alles is compleet uitgeleverd, er waren geen tot nauwlijks wachttijden en wij zagen vrijwel enkel blije gezichten aan de andere kant van de balie staan! Juist dat laatste is waar wij het allemaal voor doen, vuurwerk is en moet immers een feest zijn!

Ook dit jaar hebben wij totaal niet stil gezeten en willen we onze servicegraad nog verder gaan verhogen. Hoe en wat dit precies in houdt kan ik nog niet veel over vrijgeven, maar deze informatie zal snel komen. Ook voor de Vuurwerkcrew.nl leden hebben we weer een leuke actie in petto, daarover later meer!

Mochten er naar aanleiding van dit bericht nog vragen, ideeen, opmerkingen of klachten zijn, dan vernemen wij dat graag! Contact opnemen kan via een PB of door een email te richten aan [email protected]. Een reactie hier op het forum plaatsen is uiteraard ook mogelijk!

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

We zitten dus weer vollop in de voorbereidingen en zijn druk in de weer om alles weer gereed te maken. Zodra er meer nieuws is zal dit uiteraard gedeeld worden! :)

Tweet van de Twitter van Vuurwerkland Steenbergen:

"@Vuurwerklandstb: Oktober nadert en over enkele weken gaat de al voorverkoop beginnen! Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen, binnenkort meer informatie!"

Oktober is aangebroken en de eerste maand van het ''officiele'' vuurwerkseizoen zit er al weer op. Tijd dus voor een update omtrent Vuurwerkland-Steenbergen.nl

De voorbereidingen zijn in volle gang en ook aan de nieuwe website wordt weer gewerkt. Na een aantal succesvolle gesprekken met leveranciers kunnen wij de eerste leveranciers van 2012 bekend maken ;

- Rubro vuurwerk
- Katan vuurwerk
- Vuurwerkvisie / Zena vuurwerk
- Wolff vuurwerk

Meer zal snel volgen! :)

De verwachting tot nu toe is dat onze webshop evenals vorig jaar in de eerste week van november online zal gaan. Ook zal er in de komende weken meer informatie online komen met betrekking tot de actie voor Vuurwerkcrew.nl leden.

Mochten er vragen zijn dan horen wij dat uiteraard graag!

Is er al meer bekend over het assortiment?

Beste vuurw3rk,

Het definitieve assortiment met onze webshop zal begin november online komen te staan.
In ieder geval kan ik al bekend maken dat wij vuurwerk zullen gaan verkopen van onderstaande leveranciers ;

- Rubro vuurwerk
- Katan vuurwerk
- Vuurwerkvisie / Zena vuurwerk
- Wolff vuurwerk

Hieraan kan ik inmiddels toevoegen :

- Cafferata vuurwerk
- Breeschoten de kruiterij
- Schuurmans vuurwerk

Meer volgt nog, binnenkort zal ik weer meer nieuws bekend maken! :)

Met vriendelijke groet,

Ramon
Vuurwerkland-Steenbergen.nl

Okee ik kan niet wachten tot november :), kan ik weer een mooie lijst gaan maken.
ben ook erg nieuwsgierig naar de actie voor vuurwerkcrew leden. Hopen op een mooie korting.

Richard

Waarom is mijn post verwijderd hier?
Was een Tweet van de Twitter van Vuurwerkland Steenbergen?

Heb hem zelfs ge-edit?

November nadert, tijd dus voor een nieuwe update!

Momenteel wordt er erg druk gewerkt aan de nieuwe website en folder. Wij verwachting in de 1e week van november online te kunnen gaan. Het assortiment van 2012 bestaat zoals jullie van ons gewend zijn uit prachtige producten van verschillende leveranciers, wij hopen ook dit jaar hiermee weer een compleet aanbod te bieden.

Tevens is er dit jaar weer een mooie kortingsactie voor de leden van Vuurwerkcrew.nl, hier zal zo spoedig mogelijk meer informatie over komen!

Naast vele mooie nieuwe producten zullen er ook wat producten het assortiment moeten verlaten, sommige hiervan hebben wij nog op voorraad liggen. Deze artikelen zijn nu voor zeer speciale prijzen te bestellen!

Vuurwerkland-Steenbergen.nl OUTLET 2012 ;
http://www.vuurwerkshop-steenbergen.nl/vuurwerklandoutlet2012.pdf

Bestellen van outlet producten is mogenlijk zolang de voorraad strekt, dit kan via [email protected]

Als hier vragen over zijn hoor ik dat uiteraard ook graag! :)

Back
Bovenaan