Vuurwerkland Steenbergen

Ik woon zelf ook in Zeeland en het aanbod van goede vuurwerkwinkels is inderdaad ver te zoeken.
Dan moet je toch echt naar Vuurwerkland Steenbergen gaan of naar Vuurwerkpaleis Zeeland.

Haha ja klopt. Vuurwerkpaleis heeft eigenlijk de touwtjes in handen in Zeeland. Zij zijn de grootste en bieden het beste hier. Toch is best veel hoor, Schuurmans, Wolff, lesli, breeschoten gbv, allemaal in Goes en omstreken, maar nergens iets met een flinke korting en een heel breed assortiment.

En dus wijken wij Zeeuwen uit naar Steenbergen ! Ook dit jaar weer... :p

Maar om ontopic te blijven, leuk dat ze binnenkort online zijn. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten en hoop dat het nog dit weekend is :)

Haha ja klopt. Vuurwerkpaleis heeft eigenlijk de touwtjes in handen in Zeeland. Zij zijn de grootste en bieden het beste hier. Toch is best veel hoor, Schuurmans, Wolff, lesli, breeschoten gbv, allemaal in Goes en omstreken, maar nergens iets met een flinke korting en een heel breed assortiment.

En dus wijken wij Zeeuwen uit naar Steenbergen ! Ook dit jaar weer... :p

Maar om ontopic te blijven, leuk dat ze binnenkort online zijn. Ik kan eerlijk gezegd niet wachten en hoop dat het nog dit weekend is :)
Dit weekend is mijn deadline ja, wish me luck. :p

Ik heb met de mannen achter Vuurwerkland- Steenbergen gesproken. Maandagavond zal de website de lucht in gaan en zal er weer een actie plaatsvinden tussen Vuurwerkcrew en Vuurwerkland- Steenbegen.

Ik heb met de mannen achter Vuurwerkland- Steenbergen gesproken. Maandagavond zal de website de lucht in gaan en zal er weer een actie plaatsvinden tussen Vuurwerkcrew en Vuurwerkland- Steenbegen.

Kijk dat is goed nieuws! Nog even afwachten wat de actie zal zijn....

Ben zeer benieuwd naar je promo Patroontje.
Zijn altijd wel DE sfeerfilms in mijn ogen.

We wachten gerust af.

Vannacht/ morgen!

Neemt niet weg dat je dan nog tot aan kerst heb om te bestellen.

Pfff dat is geen vanavond he? Maar dat boeit niet, ze kunnen beter zorgen dat alles helemaal klopt, dus hebben we nog even geduld !

Ben wel benieuwd hoor. Jammer dat ze geen tijd geven:p Kan bijna niet meer wachten :D

Haha, werd net uit m'n werk ge-sms't of ik nog iets aan een van de banners wil veranderen. :p Nu net opgestuurd. Ramon zegt dat hij morgenmiddag online komt. Site is nu zo goed als af, maar hij bekaf (en ik ook... 's morgens tot snachts bijna alleen maar gewerkt), dus... Even geduld, sorry. :p

Jammer dat de website van Vuurwerkland Steenbergen nog niet online is! Ik ben benieuwd met de actieprijzen die ze dit jaar aanbieden. Hopelijk houden ze Rubro Vuurwerk erin.

Gaat het vandaag wel lukken?

Geloof me als ik zeg dat er zeker lekkere prijzen tussenzitten exclusief korting (dus korting moet er zelfs nog overheen!)

@Sylvatica: Ja, hij is af. Ramon zei een uur of 8~9 geleden nog tegen mij dat het vanmiddag zou zijn, dus ik zie geen reden om het nog verder uit te stellen. :)

Is er iemand in de omgeving Den bosch die op een van de 3 verkoopdagen naar Steenbergen afreist, en waar ik eventueel mee kan reizen als de prijzen bij steenbergen op een mooi niveau liggen?

ik hoor het dan graag, ( pm?)

groetjes,

Dansplaat

@hierboven idd,zeg maarja ik ben wel benieuwd wat ze in petto hebben. Ik kom er dan ook gewoon mijn vuurwerk halen door het uitgebreidde assortiment, een eventuele actie is dan altijd mooi meegenomen!

Back
Bovenaan