Vuurwerkland Steenbergen

Is er een pdf bestand van de folder van vorige jaar, of afbeeldingen ervan want die in dit topic staan ie doen het niet meer ...

U vraagt, wij draaien :D

vessz.jpg

jsds1y.jpg

55j78j.jpg

v3oih1.jpg

1zdrvbd.jpg

e0sopz.jpg

4rupo6.jpg

y2jpe.jpg

vih8i0.jpg

23vhm5d.jpg

r26gqx.jpg

dwfmev.jpg

5kru4n.jpg

nve9o6.jpg

2ebwk7l.jpg

Mooie folder! wanneer issie verkrijgbaar Ramon? Want ik heb een nee-nee sticker op me brievenbus zitten. Dus ik krijg hem dan dus niet in mn bus! :cry:

Mooie folder! wanneer issie verkrijgbaar Ramon? Want ik heb een nee-nee sticker op me brievenbus zitten. Dus ik krijg hem dan dus niet in mn bus! :cry:

Dit is wel de folder van vorig jaar he Jack:wink:

Ik heb begrepen van Ramon dat de folder voor dit jaar eind deze maand naar de drukker gaat. Wanneer je ze in de bus kan verwachten weet ik niet, maar dat kan Ramon je vast wel vertellen.

Even langs de winkel gaan, dan kan je vast zo veel folders mee nemen als je wilt! Dan kan je gewoon die sticker laten zitten.

Ik ben zeer benieuwd welke collecties jullie dit jaar gaan voeren.
Natuurlijk ook welke producten, want zoals jullie weten neemt Steenbergen alleen maar de beste artikelen.
Ik kan niet wachten tot 1 novemeber, dan hebben jullie de eerste bestelling binnen!

Ik ben zeer benieuwd welke collecties jullie dit jaar gaan voeren.
Natuurlijk ook welke producten, want zoals jullie weten neemt Steenbergen alleen maar de beste artikelen.
Ik kan niet wachten tot 1 novemeber, dan hebben jullie de eerste bestelling binnen!

Inderdaad Wesley! Wat een spanning toch:P

Waar ik stiekem een beetje op hoop is dat het buurtassortiment XXL van Rubro dit jaar te verkrijgen is. Ik zal er een stuk voor moeten rijden, maar voor deze toppers heb ik dat graag over. Naja, nog maar even wachten dan, en in de tussentijd vergapen aan filmpjes ;).

Back
Bovenaan