Vuurwerkkonings film topic

Lekker al die filmpjes kingetjuh, echt genieten en ik zie genoeg die mij nog niet waren opgevallen. Wie filmt er trouwens, jij zelf of …. ?

Ja dat doorlonten is altijd wel een dingetje, ik had zoveel cakeboxen door te lonten en om tijd te besparen gewoon bovenaan door te lonten. Zelf vind ik pauzes niet zo erg , kan ik wel langer van de box genieten, maar dat is voor iedereen persoonlijk :p

Nieuwe update:

Wat een heerlijke filmpjes King :) Zeg je trouwens voor de film altijd welk artikel het is? Of zeg je dat tegen je omgeving zeg maar? Sowieso handig als je alle films terugkijkt en upload lijkt me :)

Wat een heerlijke filmpjes King :) Zeg je trouwens voor de film altijd welk artikel het is? Of zeg je dat tegen je omgeving zeg maar? Sowieso handig als je alle films terugkijkt en upload lijkt me :)

Bedankt! Ik zeg altijd van te voren wat het is inderdaad. Zo weet ik bij het terugkijken precies wat het was. Toen ik dat nog niet deed, wist ik soms niet meer wat wat was :p En de omgeving hoort dat ook gelijk idd :)

Bednakt voor de nieuwe filmpjes. Cannonade komt wel erg goed over. Afgelopen jaar getwijfeld maar komt toch op de lijst door je filmpje!!

Mooie films hoor koning, bedankt. Mooie artikelen allemaal en goed op beeld vastgelegd.

Back
Bovenaan