Vuurwerkhuis Ochten ***Nieuw!***

Leuk als je zo met je mogelijke klanten omgaat. Ja je noemt een paar dingen op die goedkoper zijn. Maar ik voel me toch wel genaaid dat ik bij alleen sier aankopen. Bij elke 125 maar die 500 grammer krijg. Terwijl de andere 4 dealers die ongeveer even ver van mij zitten dit per 100 euro doen. Dus dan betaal ik die jungeling bouncer en 400 shots matje ook weer terug. De artikelen die je op noemt zijn top geprijsd. Maar de rest is voor mijn gevoel meer verkoop praat dat daad werkelijk goedkoper. ;)

Mag je vinden! (Hoewel je rekensommetje mbt terugbetalen echt niet klopt) Wij hebben gewoon bij 75,- al een cake, én dan bij 125 weer. In plaats van enkel bij 100. Het is gewoon een keuze.

Kan je anders even een Prive Bericht zenden? Dan kunnen we het hebben over wat je zegt "Leuk als je zo met je klanten omgaat" want wij zijn overtuigd dat we juist enorm goed met onze klanten omgaan. Zo getuige die genoemde artikelen die nergens in de brede regio goedkoper te krijgen zijn en ook het grote aantal bestellingen dat nu al binnen is uit de brede regio. Klanten zijn ons bestaansrecht dus dit nemen wij zeer serieus. Ik denk dat jij iets verkeerd hebt gelezen of gezien want enkel die gratis vuurwerk actie die bij ons al vanaf 75,- ingaat en nog eens vanaf 125,- euro tegenover enkel vanaf 100,- elders, dat is per saldo nagenoeg geen verschil. En als iemand Thunderkings, (en zéker een 100.000 klapper) bijvoorbeeld erbij koopt, is ie bij ons sowieso goedkoper uit, ook met de gratis actie meegerekend.

Nogmaals, omgang met klanten is ons grootste goed en iets wat wij het allerbelangrijkste vinden. Wij zijn als winkel ontstaan uit pure liefhebberij, onze klanten zijn mensen zoals wij zélf. Vandaar: graag even kort in gesprek via PB.

Laatst bewerkt:
EVENT Z-SHAPE STARFLOWER 150'S ook leverbaar op aanvraag? Anders moet ik een uurtje verder rijden helaas naar een ander Rubro dealer waar ze deze wel aanbieden :P

Back
Bovenaan