Vuurwerkhuis Ochten ***Nieuw!***

In tijden dat de vuurwerkwereld onder druk staat en er meer vuurwerkwinkels verdwijnen dan worden opgericht hebben wij besloten een winkel op te richten.

De reden is doodeenvoudig: Wij als liefhebbers van het betere vuurwerk zijn al jarenlang teleurgesteld over het aanbod in onze regio. Eigenlijk alleen maar GBV/Weco en dus in hoofdlijnen enkel Pro-line. Dat is jammer want wij moesten al jaren het betere spul van ver halen (Rubro en Royal waren onze favorieten, en vorig jaar beviel Rubro het beste).

Met trots kunnen wij dus melden dat wij in de wijde omgeving exclusief RUBRO dealer zijn. Best vreemd dat het nog niet was "ontdekt" hier in dit deel van de Betuwe. Naar onze smaak is Rubro een topleverancier met een breed assortiment. Mooie produktlijnen. Van Elite Brand met de dikke cakeboxen tot Rubro Adventurers (ook mooie cakes en boxen!), Heavy Legend (prachtig breed assortiment!), Masterline en Pyromania voor de jeugd.

Ons motto is "Voor liefhebbers, dóór liefhebbers" maar ook "eindelijk topmerken in de Betuwe".

Wij mikken op scherpe prijzen waarmee wij de regio op zijn kop willen zetten. Houd ons dus in de gaten want wij lanceren midden november onze website/webshop.

Volg ons alvast op Facebook want ook dáár zullen wij exclusieve acties en kortingen uitzetten:

https://www.facebook.com/vuurwerkhuisochten

We houden contact, en alvast tot ziens tijdens de verkoopdagen 2015 in onze winkel!

Vuurwerkhuis Ochten
Molendam 7
4051 BG Ochten

http://www.vuurwerkhuis-ochten.nl
[email protected]

Openingstijden:
29 DEC: 07:00 - 21:30 uur
30 DEC: 08:00 - 21:30 uur
31 DEC: 08:00 - 19:00 uur

Laatst bewerkt:
Betere spul van ver halen.. isandra ligt op steenworp afstand en verkocht ook Rubro:P echter is het goed nieuws dat er nog nieuwe winkels komen. Succes!

Ik neem aan dat bij de openingstijden het niet 21 December moet zijn maar 31 December! Klein foutje ha ha...

Betere spul van ver halen.. isandra ligt op steenworp afstand en verkocht ook Rubro:P echter is het goed nieuws dat er nog nieuwe winkels komen. Succes!

Nou, Isandra had altijd maar een paar cakes uitgekozen van Rubro en totaal geen showboxen van de Elite Brand Event serie zoals de Immortal Gold, 6 Elements, Zero Tolerance Ltd etc. Dat zijn toch de boxen waarvoor ik altijd ver moest rijden...

En, dat is nog veel belangrijker: Isandra wordt een kleine eenvoudige winkel met enkel nog maar GBV... Dat is helemaal een zware tegenvaller voor de liefhebbers in de regio. vandaar dat wij extra trots zijn op ons assortiment. Ik hoop dat we voor de regio een mooi aanbod hebben. het zal blijken! Wij hebben er al zin in!

Top dat jullie in Ochten zitten! Even een brutale vraag. Zie op jullie site ook actiecode staan. Werken jullie hier ook mee?

Top dat jullie in Ochten zitten! Even een brutale vraag. Zie op jullie site ook actiecode staan. Werken jullie hier ook mee?

Hoi Niels! Wij hebben mega veel acties, scherpe kortingen, omdat wij dit jaar nieuw openen. Check maar eens via deze link:
http://www.vuurwerkhuis-ochten.nl/vuurwerkhuisochten/contact/
Maar verder zijn er ook veel andere kortingsacties, snuffel de site maar eens rond (zoals 1+1 acties, 5 halen is 4 betalen, veel % kortingen etc etc)
Maar een code, de korting zit bij ons in zowel de lagere prijzen dan elders in de regio én dus de vele acties.

Ik zie dat je uit Eck en Wiel komt, toevallig waren er onlangs twee mensen om een bestelling in te leveren, ook uit eck en wiel. Als je nog vragen hebt: mail me even op [email protected]

welke acties in kortingen, Bij van beuschim vuurwerk zijn de prijzen vaak het zelfde. Per 100 euro die cake en niet per 125. Thunder kings zijn net wat duurder maar voor de rest zijn jullie als ik zo kijk net zo duur of duurder. ?

welke acties in kortingen, Bij van beuschim vuurwerk zijn de prijzen vaak het zelfde. Per 100 euro die cake en niet per 125. Thunder kings zijn net wat duurder maar voor de rest zijn jullie als ik zo kijk net zo duur of duurder. ?

Wij zijn nergens duurder (alleen 10 cent per losse scrammer maar dan hebben wij ook 4 voor 5 euro, dus weer goedkoper!). We hebben de prijzen en acties overigens gebaseerd op onze regio (onze gemeente en net daarbuiten). Elders in het land kan het best zijn dat je op enkele gratis vuurwerk acties betere deals vindt hoor. Dat kan natuurlijk! Wij kunnen niet claimen de allerbeste deals te bieden ;)

Vergeleken met die winkel die jij noemt zijn we sowieso op de volgende artikelen soms flink goedkoper:

* Thunderking Jumbo Box (4 euro goedkoper!)

* Thunderking per 6, bij ons 2,25 tegenover 3,75 daar. Dat is nog meer dan de helft van onze prijs er bovenop!

* Kanonslag

* Wondertol

* 100 klapper (1 euro tegenover 1,50 daar!)

* 400 klapper

* Chinese Rol, 9 euro goedkoper.......! Bij ons 37,--!!! Is éen van onze grootste stunts.

En bij onze Event Showboxen geven we een mooie Juggling Bouncer cake gratis bij....!

Dus, we roepen niet zomaar wat hoor :)

Waarom je verdedigen, ga uit van je eigen kracht. Ik vind de prijzen super hoor.
je hebt gelijk :) We vertrouwen er ook op hoor, onze eigen kracht. Die persoon zat er gewoon naast, dan kriebelt het toch om het even recht te zetten. (niet eens genoemd dat we tot 1 dec een gratis mat 400 shots kado doen ;))

Leuk als je zo met je mogelijke klanten omgaat. Ja je noemt een paar dingen op die goedkoper zijn. Maar ik voel me toch wel genaaid dat ik bij alleen sier aankopen. Bij elke 125 maar die 500 grammer krijg. Terwijl de andere 4 dealers die ongeveer even ver van mij zitten dit per 100 euro doen. Dus dan betaal ik die jungeling bouncer en 400 shots matje ook weer terug. De artikelen die je op noemt zijn top geprijsd. Maar de rest is voor mijn gevoel meer verkoop praat dat daad werkelijk goedkoper. ;)

Back
Bovenaan