Vuurwerkhandel {Undercover in Nederland}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een bagger slecht programma zeg...
Der wordt echt geen nuttig woord gezegd...
Sensatieprogrammaatje en een beetje de mensen bang maken bah...
:frusty:

Ik heb het programma helaas niet kunnen zien en vergeten op te nemen.
Zijn er nog belangrijke dingen in het programma gezegd?
:bye:

tja het gaat gewoon zo als het gaat he.. alleen dat bij elkaar thuis komen is nooit erg slim.. en na 3x gepakt te worden waarvan 5 maanden zitten... wel een intressante reportage dat wel... en verder moet je niet spotten met shells dat weten de meeste op het vw forum wel.. en nu is het aan de politiek en de staat om de boel eens flink op te blazen. we zullen er wel meer van horen denk ik

Ik heb het net gekeken, en 1 ding wil ik erover kwijt:

"Die handelaar is knettergek"

btw, iemand op FP had een filmpje ooit gepost met "Mijn verjaardag met een watershell", nu weet ik wie het is...................................................................

Zulke mensen mogen ze idd beter opsluiten om eerlijk te zijn.

Het viel me gewoon op dat er verschillende dingen werden gezegt. Bij de 1 was het 4 maanden cel, bij de ander weer 5 maanden cel.

Verder erg veel sensatie maken..."We reden over afgelegen kronkelweggetjes, niet wetende of hij mij herkend had" kortom mensen moeten gaan denken "we reden erg afgelegen ergens, ik wist niet waar. Misschien gaat hij me wel vermoorden:cry: "

Verder nog minutie dit, minutie dat... Huizen opblazen dit, auto opblazen dat....

Kortom vuurwerk weer slechter dan het is in de media gebracht.

Nou wat die gast doet is dus echt niet normaal meer :S verkoopt shells aan mensen die geeneens weten wat het zijn :s dat filmpje met die waterbom heeft zelfs op avp of fpm gestaan want kan me dat filmpje nog helemaal herinneren :S

Ja het is weer praten over dingen waar ze geen verstand van hebben.
Alles goed praten kun je ook niet doen, maar militair spul en dergelijke slaat gewoon nergens op.

En het wordt pas levensgevaarlijk wanneer het verkeerd gebruikt wordt. Echter kan niet iedereen dit.
Hoe wil die trouwens die zakken met spul verstoppen onder dat zitje:shocked:

Maar zoals deze handelaar te werk gaat is vragen om problemen, en ook geen enkel verantwoordings gevoel te hebben:mad: Maar het is en blijft illegaal dusjah.

Ik kan zo nog wel even doorgaan maarjah jammer,

wat een ongeloofelijk asshole is die vent zeg. zoals in het programma al gezegd werd. Hij is extreem onverantwoord bezig.

Er is niks mis met vuurwerk afsteken. maar zoals ik op de beelden zag.. een mortierpijp SCHUIN wegzetten met een ijzerdraadje... En dan loopt ie nog te roepen "Ja ik ben al 2 keer gepakt, ik ben nu extra voorzichtig. Ik hoop dat ik nu de kerst eens met mn kinderen kan vieren in plaats van in de bak" Nou het is dit jaar helaas weer niet gelukt, want meneer zit inmiddels nu voor 6jaar in de bak in Spanje.

Duss, en dat voor drugsmokkel. nee vind ik niet gek. In het programma werd ook ff haarfijn uitgelegd wat GHB is, wat je er mee kunt doen. En dan moet je ook nog eens zien dat die asshole dat verstopt in een Babyflesje.

Volstrekt geschift is die vent. Blij toe dat die knakker nu voor 6 jaar opgesloten zit.

Whaha wat een mongool he buizen schuin afschieten niet echt slim van hem en hij zegt dat die nog slim bezig is haha is te zien :frusty:

Verder vind ik het wel vies dat ze zo op die forums ook zitten dus hier moeten ze ook gewoon zitten..

Of ja die salute moet eigenlijk ook in een buis maar ik gooi em nu maar ff weg...loop maar even endje verder voor als die wegschiet:frusty: wat denkt die vent!!!!!aaah

wat een ongeloofelijk asshole is die vent zeg. zoals in het programma al gezegd werd. Hij is extreem onverantwoord bezig.

Er is niks mis met vuurwerk afsteken. maar zoals ik op de beelden zag.. een mortierpijp SCHUIN wegzetten met een ijzerdraadje... En dan loopt ie nog te roepen "Ja ik ben al 2 keer gepakt, ik ben nu extra voorzichtig. Ik hoop dat ik nu de kerst eens met mn kinderen kan vieren in plaats van in de bak" Nou het is dit jaar helaas weer niet gelukt, want meneer zit inmiddels nu voor 6jaar in de bak in Spanje.

Duss, en dat voor drugsmokkel. nee vind ik niet gek. In het programma werd ook ff haarfijn uitgelegd wat GHB is, wat je er mee kunt doen. En dan moet je ook nog eens zien dat die asshole dat verstopt in een Babyflesje.

Volstrekt geschift is die vent. Blij toe dat die knakker nu voor 6 jaar opgesloten zit.

klopt hij zit voor 6 jaar vast omdat hij nog een aantal jaar voorwaardelijk had staan , als ze je pakken in die tijd dat jij dus een voorwaardelijk strafblad hebt ben je zwaar de ***

Verder vind ik het wel vies dat ze zo op die forums ook zitten dus hier moeten ze ook gewoon zitten..[/QUOTE]

Dus het algemene vermoeden wat er al bestond is dus waar?
:bye:

ja ga ik wel vanuit moontan maja gewoon blijven opletten want uitlokken mogen ze het niet...
En die thread op fpm ik denk post nog ff wat nuttigs maar das zinloos op het moment...

Ik kan me dat filmpje nog zo herinneren, ik hoorde nu weer dat kind, verjaardag, ik dacht WTF.

LEVENSGEVAARLIJK

Ik hoop dat die man iets komt te weten over VEILIGHEID.
kijk, zo komt vuurwerk dus in een kwaad daglicht, riskante mannen als dat.

Nouja ik ben in ieder geval blij dat deze niet nog meer mensen in gevaar kan brengen met drugs of vuurwerk...maar jammer genoeg zijn er nog genoeg van dit soort mensen erg jammer....

Hehe dat was dus duidelijk Almere Muziekwijk .. Wat een mafkees. Een schande voor ons liefhebbers. Goed dat ie opgesloten zit :bye:

Niet gezien, maar als verwacht dus sensatiefilmpje. Hadden jullie iets anders verwacht?!?!?

En hij zit nu vast voor drugssmokkel. Was dat witte poeder dat ie verkocht wel coke/speed of zitten de junkies nu "wit kruit" te snuiven?
Ken overigens iemand die daar wel toe in staat is, he Erik, ouwe Kruitsnuiver :D

Pff..Ik heb nog wel dat filmpje met plezier gekeken, vond het wel vreemde situatie.
Tja, het is wel eng, al die spionnen en handelaren op zulke fora.
Moet je kijken, ik heb nog een post van hem gevonden.

Dit was met een soort van discussie met Tony.
"Ja natuurlijk kan ik je antwoordgeven Tony.

Ik heb vorig jaar op diverse forums continu gedonder gehad met het plaatsen van foto's van mij, meestal was de beweegreden dat ik handel uitlok omdat sommige foto's gemaakt zijn met een berg vuurwerk of veel kartonnen op de achtergrond, terwijl ik gewoon een vuurwerkfreak ben en groot inkoop met mijn familie en vrienden (is goedkoper)

ik hoop dat je het begrijpt dus das mijn reden dat ik geen foto's direct meer plaats op vuurwerkforums."

Nog een.

"ik denk niet dat er handelaren zijn die direct bij broekhoff kunne kopen dus ja men zal toch via een andere groothandel het inkopen en dan praten we niet over 78 euro inkoop lol"

Heeft iemand trouwens dat filmpje nog?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan