Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Wat een bagger slecht programma zeg...
Der wordt echt geen nuttig woord gezegd...
Sensatieprogrammaatje en een beetje de mensen bang maken bah...
![]()
Wat een bagger slecht programma zeg...
Der wordt echt geen nuttig woord gezegd...
Sensatieprogrammaatje en een beetje de mensen bang maken bah...
![]()
wat een ongeloofelijk asshole is die vent zeg. zoals in het programma al gezegd werd. Hij is extreem onverantwoord bezig.
Er is niks mis met vuurwerk afsteken. maar zoals ik op de beelden zag.. een mortierpijp SCHUIN wegzetten met een ijzerdraadje... En dan loopt ie nog te roepen "Ja ik ben al 2 keer gepakt, ik ben nu extra voorzichtig. Ik hoop dat ik nu de kerst eens met mn kinderen kan vieren in plaats van in de bak" Nou het is dit jaar helaas weer niet gelukt, want meneer zit inmiddels nu voor 6jaar in de bak in Spanje.
Duss, en dat voor drugsmokkel. nee vind ik niet gek. In het programma werd ook ff haarfijn uitgelegd wat GHB is, wat je er mee kunt doen. En dan moet je ook nog eens zien dat die asshole dat verstopt in een Babyflesje.
Volstrekt geschift is die vent. Blij toe dat die knakker nu voor 6 jaar opgesloten zit.
Of ja die salute moet eigenlijk ook in een buis maar ik gooi em nu maar ff weg...loop maar even endje verder voor als die wegschietwat denkt die vent!!!!!aaah