Vuurwerkgigant Franeker

14 December vanaf 7.00 uur live uitzending van Radio Fryslan, deze live uitzending wordt gepresenteerd vanuit de vuurwerkhal van Vuurwerkgigant Franeker.
De winkel is dan ook vanaf 7.00 uur geopend, omdat men ook klanten wil interviewen.

Heb ook even de site bekeken en er is toch wel een ruime keuze hoor. Toch maar even naar de zena cakebox gezocht omdat je die als voorbeeld aanhaalt.
Nu mag jij 1 winkel opnoemen die dat ding goedkoper levert dan de 99,95 waarvoor die hier verkocht wordt:bye:

ik haal al een tijdje bij vwgg franeker als klein jongetje zei ik atijd tegen me moeder dat ik daar wou bestellen allen het mocht nooit want het was te ver rijden toen ik 13 was mocht sinds dien een tevreden klant ik vind vele dingen helmaal niet duur maargoed das mijn mening verder zijn die guy's heel goed bezig heel klantvriendelijk ruim assortiment en ja dat was het wel
keep it up

haal ook al een aantal jaren een kleine bestelling hier weg maar heb nog nooit rotzooi gehad alles deed het prima , ruim assortiment en t personeel is vriendelijk

AKTIES zijn bij ons voor iedereen,b.v. Silver Salute,Battle, El Dorado en Wanted samen voor 50,00 euro.
Day Break,Full Metal Assault,Heavy Five en Madness samen boor 100,00 euro.

heb de site ff bekeken en er staan echt leuke aanbiedingen bij! zal zeker in september een bestelling plaatsen!

Erg mooi showtje zo op film te zien, en die Fuego's aan het begin zijn helemaal top! Is er een schietlijst van toevallig?

Zag ook een aantal HELE mooie crosettes voorbij komen!!
Iemand een idee?

Blijft toch een van mijn favoriete effecten.

Erg mooi showtje zo op film te zien, en die Fuego's aan het begin zijn helemaal top! Is er een schietlijst van toevallig?

Wil wel de schietlijst plaatsen, maar dat doe ik dan volgende week. Nu deze week even weinig tijd, i.v.m. de afsluitende show van de Zena Trophy die we aan het voorbereiden zijn.

Zag ook een aantal HELE mooie crosettes voorbij komen!!
Iemand een idee?

Blijft toch een van mijn favoriete effecten.

Zoals Nitraat12 al zegt: Splitting Comets van Bonfireworks

Back
Bovenaan