Vuurwerkbieb VWC lid 11 sep 2011 #1 + YouTube Video ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
TheExecutor VWC lid 12 sep 2011 #2 Rob, Dit heb je weer mooi gedaan! Ik en mijn zoon volgen je filmpjes weer continu.
B binkenparade VWC lid 13 sep 2011 #3 waar heb je dit filmpje in elkaar geknutseld ziet er gaaf uit hoor
Vuurwerkbieb VWC lid 13 sep 2011 #4 binkenparade zei: waar heb je dit filmpje in elkaar geknutseld ziet er gaaf uit hoor Klik om te vergroten... Waar: bij Vuurwerkgigant Franeker gefilmd en thuis "in elkaar geknutseld" Bedankt trouwens voor de leuke reactie en Mark jij ook bedankt!
binkenparade zei: waar heb je dit filmpje in elkaar geknutseld ziet er gaaf uit hoor Klik om te vergroten... Waar: bij Vuurwerkgigant Franeker gefilmd en thuis "in elkaar geknutseld" Bedankt trouwens voor de leuke reactie en Mark jij ook bedankt!
Vuurwerkbieb VWC lid 13 sep 2011 #6 Aftershock zei: Mooi Filmpje. Was het een beetje druk bij Teake? Klik om te vergroten... Het was best wel druk ja, op het moment van filmen waren veel mensen mee op Bunker-tour en ondertussen liep af en toe nog wat volk binnen. Ik zal zodra de winkel opnieuw is ingericht (met de nieuwe artikelen) weer een filmpje maken en natuurlijk van de aankomende demo.
Aftershock zei: Mooi Filmpje. Was het een beetje druk bij Teake? Klik om te vergroten... Het was best wel druk ja, op het moment van filmen waren veel mensen mee op Bunker-tour en ondertussen liep af en toe nog wat volk binnen. Ik zal zodra de winkel opnieuw is ingericht (met de nieuwe artikelen) weer een filmpje maken en natuurlijk van de aankomende demo.