vuurwerkgenot - petitie

Vuur in die vorm,is het mooiste wat er is! Wel neemt het een stukje verantwoordelijkheid,met zich mee. En daar zijn we ons goed bewust van!

Ja, doen!

Vooral als je net zo geloofwaardig over wil komen als GL. "Oh, laten we even vragen om de dubbele IP's er uit te filteren. Ah, zie. Er blijft nog niet eens de helft over. Zielige vuurwerk********jes."

Tsja, 't is maar wat je wilt he?

:bonk:

Ben ik met je eens, had ik gister ook al in een ander topic voor gewaarschuwd. Niet verlagen naar dat niveau..

Ja, doen!

Vooral als je net zo geloofwaardig over wil komen als GL. "Oh, laten we even vragen om de dubbele IP's er uit te filteren. Ah, zie. Er blijft nog niet eens de helft over. Zielige vuurwerk********jes."

Tsja, 't is maar wat je wilt he?

:bonk:

Als of Bonte en consorten dat niet doen? Alsof niemand van de Tour De France winnaars doping heeft gebruikt. Kom op zeg. Als Groenlinks de boel kan flessen kunnen "wij" het toch ook. Alleen is de tijd daar niet al voorbij. Dit moet je Decembeer de hele maand promoten

Ondertekend!
Misschien kunnen we op een of andere manier zorgen dat de petities die nu gaande zijn bij de media terechtkomen, en hopen dat ze er wat mee doen.
Als er in de media gesproken wordt over consumentenvuurwerk, gaat het altijd over een verbod hierop, ik vind dat ze nu ook eens ónze visie op dit onderwerp in beschouwing moeten nemen.

Ach ja ik heb in ieder geval weinig vertrouwen dat de media dit zal gaan doen, maar ja, je weet het maar nooit..

Back
Bovenaan