Vuurwerkfilms Bomb one!

Goedemiddag,

Vandaag geen filmpje maar een update van camera en externe mic.
In de toekomst komen er dus meer kwalitatieve films online en in dit topic.

Van een iphone 5s naar een Panasonic hcvx870 in combinatie met Rode stereo mic pro rycote. Ook is er een Gopro Hero Sessipn 4 bijgekomen.
IMG_1726.JPGIMG_1725.jpgIMG_1727.JPG

Met deze set gister een kleine test gedaan met cat 1 vuurwerk en 2 shocks en dat beviel mij prima!
Nu nog even met de settings aan de slag :p

Gisteren dan eindelijk een test gedaan. Naar mijn mening moet er nog het een en ander aan de settings gesleuteld worden maargoed voor nu is dit het resultaat,

Alle tips adviesen zijn welkom. :D

Vandaag tripje Baarle Hertog Loots vuurwerk gedaan. Even alvast wat leuke spullen ingekocht voor het te laat is.. Wat eigenlijk al zo was want veel was er niet meer. Ook de laatste spullen die voordat er een nieuw 'EU keuringsnummer' komt worden snel uitverkocht. Pijlen tm 75 gram en knallers met meer dan 0,5gram waren er al niet meer.

Mooi man! Heerlijke beelden! Door het weer van gisteren kwam mijn vuurwerkgevoel weer even terug. :p
Voor de prijzen hoef je er niet altijd meer te komen, maar de sfeer in Baarle blijft uniek! Zonde als je ziet waar het van overheidswege nu naar toe gaat... Maarja

Wat eigenlijk vragen wou, heb je ook toevallig al zo'n nieuwe CE knaller knaller getest? De geruchten gaan dat ze eigenlijk nog best goed zijn.

Mooi man! Heerlijke beelden! Door het weer van gisteren kwam mijn vuurwerkgevoel weer even terug. :p
Voor de prijzen hoef je er niet altijd meer te komen, maar de sfeer in Baarle blijft uniek! Zonde als je ziet waar het van overheidswege nu naar toe gaat... Maarja

Wat eigenlijk vragen wou, heb je ook toevallig al zo'n nieuwe CE knaller knaller getest? De geruchten gaan dat ze eigenlijk nog best goed zijn.

Jaa heel herkenbaar idd! Gister ook meteen het eerste projectje gemaakt en afgestoken :D

En op jouw vraag terug te komen, k heb gister de Megatresk getest. Tjechische knaller met 0,5gr aan boord. Afgestoken in een woonwijk en doet het echt hardstikke goed! En om heel eerlijk te zijn echt een prima knaller om de hele dag te stoken!
Btw ik vond die Megatresk ook hardstikke goed afgewerkt, plastic dop onder en boven en een dik stevig visco lont!
De prijs van die Megatresk was €16 voor 5 pakjes(4+1gratis) 10stuks in een pakje dus ook nog goed betaalbaar 50 leuke knallers voor €16 :D

Dat er mooi gekleurde boeketten uit de rechter cake komen :p

Aah zo zeg dat dan haha :p ja ik vond de rechter cake qua effect wel het beste ja! En die middelste had ook een apart effect. Kon ze alle 3 meenemen voor €30 nja daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen lol

Ben weer terug van een weekje vuurwerkvakantie in Polen :D Weer lekker vuurwerk afgestoken en wat mooie beelden kunnen schieten :)

Enjoy!

Laatst bewerkt door een moderator:
Geweldige beelden man! Zie de filmpjes van Polen nu pas maar ik volg je al een tijd! Wel doodzonde dat je in Polen tegenwoordig ook op een afgelegen plek overal problemen krijgt. Hoorde dat PTD ook al problemen had gekregen daar. Voortaan maar een stukje verder rijden dan! :)

Back
Bovenaan