Vuurwerkfestival Strand Hoek van Holland

stefantvs

VWC lid
Vanmorgen in mijn zoektocht naar nieuwe vuurwerkshows kwam ik de Evenementenkalender van Rotterdam tegen en wat zag ik hierin staan....

VuurwerkFesitval met de volgende data`s

06-07-2012
07-07-2012

13-07-2012
14-07-2012

20-07-2012
21-07-2012

27-07-2012
28-07-2012

Het is mij nog niet duidelijk wat we hiervan kunnen gaan verwachten, en tevens kan ik er ook nog geen verdere info over vinden.
Mocht iemand wat meer info hebben, dan hoor ik dat graag natuurlijk.

Gr stefan

Ik hoop het niet.
Niet dat ik iets tegen Scheveningen heb, want ik ga er toch wel elk jaar weer naar toe.

Maar ik zie liever een echt vuurwerkfestival , verschillende bedrijven die al dan niet ook uit het buitenland komen. Gewoon lekker schieten vanaf het strand dus niet op een boot die ergens in de buurt van Engeland ligt.

Ik ben benieuwd !

Ik hoop het niet.
Niet dat ik iets tegen Scheveningen heb, want ik ga er toch wel elk jaar weer naar toe.

Maar ik zie liever een echt vuurwerkfestival , verschillende bedrijven die al dan niet ook uit het buitenland komen. Gewoon lekker schieten vanaf het strand dus niet op een boot die ergens in de buurt van Engeland ligt.

Ik ben benieuwd !

Ja.. zoeits hoop ik ook, maar ik bedoel net als scheveningen een meerdaagse festival waar een winnar uit komt

Denk dat we de verwachtingen niet te hoog mogen leggen. Misschien is de locatie wel veranderd?

Ik vind het echt alleen maar intressant als het een eche competitie word.
Dus twee opties.
Een competitie tussen schieters uit NL
Of een competitie tussen schieters uit verschillende landen,Maar dan ook echt uit andere landen en niet die toneelvoorstelling in scheveningen.

gr

Wederom een gemiste kans, ik zou graag een vriendeschappelijk 'battle' tussen Azuma en Hayo willen zien!:)

Laatst bewerkt:
Het festival gaat niet door. De gemeente zegt dat er al teveel evenementen zijn in de Hoek. De initiatiefnemer is wel een datum aan het zoeken voor een grote show ergens in de zomer. Maar ik moet zeggen dat ik er al een week of 4 niets meer over heb gehoord, dus....

Zag net deze reactie op Fpm van Frits pen

Het vuurwerk gaat gewoon door in Hoek van Holland, data zal snel binnenkort bekend gemaakt worden. Vergunning is al binnen.

Max 2,5 inch op het strand, dit is nog een feest in opbouw wat zeker een leuk iets gaat worden.

Het vuurwerk in Hoek van Holland gaat wel door , maar op 24 augustus, het is geen festival . Het word een behoorlijk groot vuurwerk . Zoals het er nu uitziet zullen wij daar ook weer een aantal Spaanse knallers ophangen.

Groeten
Frits

Back
Bovenaan