Vuurwerkfabrieken

moontan

VWC lid
Plaats hier je filmpje over vuurwerkfabrieken uit binnen-en buitenland
De eerste bijdrage is een 9 minuten durend filmpje van de fabriek:

St.Mary Fireworks Factory Mosta Malta

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het zou toch wel een wens van jou zijn Fred. Om bij een vuurwerkfabriek binnen te mogen kijken denk ik he ? :D

Zeker Jack, het is altijd al een grote wens van mij geweest.
Een wens die volgend jaar in vervulling gaat ( als alles gaat zoals het moet gaan )

:bye:

Zeker Jack, het is altijd al een grote wens van mij geweest.
Een wens die volgend jaar in vervulling gaat ( als alles gaat zoals het moet gaan )

dan mogen wij tog wel een mooi verslag lezen met foto,s hoop ik??
maar zeker een droom voor elke freak.
en mooi voor je dat jij dat mee mag maken!(als het doorr gaat dan?)

Zal ik zeker doen. Het wordt een bezoek aan China, samen met een importeur. (wiens naam nog niet vermeld wilt zien)

The St Andrew's Fireworks Factory produces Aerial and Ground Fireworks for the feast of St' Andrew that is celebrated every first week of July.

These are aerial fireworks for the feast of St Andrew 2009 and ground fireworks for the St Joseph feast in Kalkara.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wat een aparaten tog he!
wat zou het tog leuk zijn zoon sheltje met O&N te hebben he:D:wink:
whahah nee grapje wel erg gaaf

Tunesie

Feuerwerker in Tunesien-Doku (2009)

Neue Doku über die Feuerwerker in Tunesien.
Feuerwerke am Grand Habor auf Malta.
Hinter den Türen einer Feuerwerksfabrik, bei den Vorbereitungen des Schutzheilligen-Festes.
Noch echte Handarbeit!

+ YouTube Video

2010 2* "Feuer am Himmel" - Wenn Pyrotechniker "Raketen" steigen lassen:
Zur Eröffnungsfeier des internationalen deutschen Turnfestes in Frankfurt, veranstaltete Markus Katterle und sein Team von FLASH ART, eine grandiose Multimedia-Show. Eine atemberaubende Mischung aus Laser-, Feuer-, Wasser- und Musikeffekten, passend zu einer spektakuläre Feuerwerksinszenierung.
"Fire in the sky" - If Pyrotechniker "rockets" allow to rise:
To the opening ceremony of the international German gymnastic party in frankfurt, Markus Katterle and his team of ART FLASH, a magnificent multimedia show organised. A breathtaking mixture of laser effects, fire effects, water effects and music effects, suitably to a spectacular fireworks staging.

ANMERKUNG: Teil 2 folgt am 21.1.10!

+ YouTube Video

Erg leuk om te zien, ook die filmpjes op de site van wolf vuurwerk.
Wat ik me altijd al heb afgevraagd is hoe hard die klei uit? want de klei lijkt me vrij droog en voor zover ik weet heb je toch echt iet wat vochtige klei nodig om goed uit te harden. Misschien weet iemand hier meer van?

Ongelooflijk he, kijk hoe het daar opgeslagen, vervoerd en gemaakt word. En kijk naar hoe wij er in Nederland mee om moeten gaan..

Echt ongelooflijk!

Dat zijn geen misselijke cilinder shells, mooi om te zien hoe die opbouw van binnenuit heel goed is te zien. Geeft wel een indicatie wat een hoop werk het is om 1 zo'n shell te maken.

Back
Bovenaan