Vuurwerkfabrieken China 4 weken dicht!

tristen

VWC lid
Vuurwerkfabrieken in china vanaf vandaag voor 4 weken dicht i.v.m aanhoudende hitte!!!!!!!!! De productie met het kruit is te gevaarlijk met deze hitte.
De voorbereiding van de labels,tubes,etc,etc gaan wel door.

Bron: Facebook Ronny Vos (Eigenaar Katan Vuurwerk)

Dat hoop ik zeker.
Dit kan de doodslag zijn voor de Evo cakes en nieuwe lijn.
En ik hoop ze toch echt dit jaar ze in de straat te hebben staan.

Dus duimen dat het gauw afkoelt daar.

Het zat er al een tijdje aan te komen en het is nu toch daadwerkelijk gebeurd, nu maar hopen dat het ook bij die weken gaat blijven en dat die termijn niet wordt verlengd anders voor zie ik toch best wel een paar problemen voor de productie.

Het zat er al een tijdje aan te komen en het is nu toch daadwerkelijk gebeurd, nu maar hopen dat het ook bij die weken gaat blijven en dat die termijn niet wordt verlengd anders voor zie ik toch best wel een paar problemen voor de productie.

Nu vakantie geven, straks harder werken. Doen ze ook in de tuinbouw. Geen zorgen om maken, Chinezen weten heus wel hoe ze hun targets moeten halen :wink:

Vandaag goed nieuws gehad uit china de productie van de chinese rollen is weer van start gegaan....

Bron: Facebook Ronny Vos (Eigenaar Katan Vuurwerk)

Nou het zit hier nu nog steeds pot dicht hoor!

Was het maar zo'n feest!

Groeten uit n heet China

Team Royal Fireworks

Nou het zit hier nu nog steeds pot dicht hoor!

Was het maar zo'n feest!

Groeten uit n heet China

Team Royal Fireworks

Waarom zou hij van Katan er dan over liegen... ***verhalen hebben we niks aan of produceerd hij zijn vuurwerk thuis in de koelkast? :p

Waarschijnlijk is in de ene regio al wel groen licht gegeven en in de andere nog niet... China is erg groot, dus ik kan me voorstellen dat de temperaturen ook uiteenlopend zijn.

Het lijkt me sterk dat Ronny hier over liegt, ik zie hier geen enkele reden toe. Fijn dat de productie weer van start kan gaan. Voor Royal hoop ik dat dit ook snel mag gebeuren.

Zoethouderij denk ik.

Maar alles en iedereen van de productie is naar huis!

We staan hier toch nu en houden jullie ervan op de hoogte!

Zoals we jullie net hebben medegedeeld,

Liuyang gaat eerder open dan jangxi

En de discussie tussen locale markt en export speelt nu tussen beiden.

Dus doe er jullie voordeel mee.......ja dus cowboy verhalen, dit is n live update!

Groeten vanuit n heet China

Team Royal Fireworks

Als die prijzen maar niet omhoog gaan met het zoveelste strubbeling. Zie dit voorval wel weer als een prijsverhoging.

Ik heb her en der wel opgevangen dat door diverse factoren er een prijs verhoging komt.
Of elke importeur deze zal hanteren weet ik niet.

Gr

Zeer voorspelbaar weer.

Helaas zou ik het ook anders zien.
Maar ook in China kent men inflatie etc.
Verder zei ik al dat mischien niet elke importeur met verhogingen komt.
Men moet ook rekening houden als importeur dat vuurwerk een luxe artikel is en het vuurwerk op een gegeven moment te duur word en zo veel minder afgenomen word.

Gr

Helaas zou ik het ook anders zien.
Maar ook in China kent men inflatie etc.
Verder zei ik al dat mischien niet elke importeur met verhogingen komt.
Men moet ook rekening houden als importeur dat vuurwerk een luxe artikel is en het vuurwerk op een gegeven moment te duur word en zo veel minder afgenomen word.

Gr

Mooie uitleg. Als vuurwerk te duur wordt, dan wordt het niet meer afgenomen nee. Ben benieuwd wanneer dat moment in Nederland gaat komen.

Was trouwens ook een woordgrap m.b.t. het weer :p

In China is elk jaar een prijsinflatie van 7-15% , maar dat zal in Nederland gelijk zijn aan 0.5-1%(grove schatting). Ik vind het maar weer een bullshitredenatie:shocked:

Back
Bovenaan