vuurwerkevents.nl

Hey ik heb een vraagje zou je mij wat meer uitleg kunnen geven over de opleiding en zou ik stage mischien stage lopen bij jullie

Langs deze weg wil ik Pyroland (Roland) feliciteren met het behalen van zijn certificaat "Groot vuurwerk", Ik hoop dat we nog veel shows samen mogen schieten. top gedaan Roland!

Wim
Vuurwerkevents.nl

Uiteraard hebben we niet stil gezeten de laatste tijd!

Bruiloft Wernhout 12-05-2017 (Jaiselings Royal Palace)

Bruiloft Heeze 20-05-2017 (Kapellerput)

Wat een ongeïnspireerde bende, show kun je dit niet noemen.. ook allemaal de goedkoopste van t goedkoopste producten, de heavy legend 25, 49 en dan de Magnus maximus als "finale" terwijl er halverwege iedere keer random salutes vlogen.. sluit dan op zn minst nog af met een paar dikke 25 mm cakes of een salvo delicious thunder, nee het budget zal niet toereikend geweest zijn maar dit is echt niks. Ik had mn geld terug geëist :shocked:

Ondanks dat het eruit ziet alsof het budget niet heel groot was moet ik me toch echt aansluiten bij Steef-kaboom. Vooral dat stuk waar de heavy legend 49 in zn eentje staat te schieten is gewoon triest te noemen. Ik wil niet alleen negatief zijn, maar ik kan zo gauw niks positiefs bedenken.

Back
Bovenaan