Vuurwerkduitsland.com

Kijk, zo kan het ook dus...

Ik heb ook helemaal geen problemen gehad in Selfkant...

Merkte wel dat het wat ongeorganiseerd was. Personeel liet zich snel afleiden door anderen.

Iemand naast me had van de 10 producten maar 2 uitgeleverd gekregen en ze deden echt moeilijk omdat hij zijn geld terug wilde.

Denk gewoon dat je erg veel geluk moet hebben daar..

Ondanks dat we zaterdag bij een dichte winkel/container stonden in Meppen omdat de sluitingstijden verkeerd op de site staan (er was om 19:10 niemand meer op de site staat dat ze tot 20:00 open zijn) ben ik positief. Op maandag weer heen gereden en alles was snel bij elkaar gepakt. Op 1 code red na was alles van de bestellingen aanwezig. Hiervoor kregen we een 1.2" spinnerz to colorz wat we wel goed vonden. Zal er dus ook zeker weer bestellen.

Ik stond zaterdagochtend net voor 05:00 in Emmerich, vorig jaar hetzelfde gedaan in Selfkant alleen Emmerich is veel dichterbij voor mij. In selfkant al geleerd dat bestellingen niet klaar staan dus de eerste dag en het eerste uur was het beste moment.

4 boxen van Funke besteld en wat fonteinen. Er was alleen niet echt een systeem of iets dergelijks te vinden en heb maar iemand aangesproken om mijn bonnetje in te leveren. Maar de bestelling was compleet, de prijzen goed, ik stond met een half uurtje weer buiten en het vuurwerk was fantastisch dus ik ben er volgend jaar weer.

Het afhalen ging prima toen ik hier 's middags de 31ste was. Met de kennis van nu had ik natuurlijk alles hier moeten bestellen want Funke ramde met gemak alle NLse bakken eruit. Het terugrijden door de mist in Gelderland vond ik minder geslaagd. Ik was echt opgelucht toen ik weer veilig thuis was. Nog nooit zo weinig zicht gehad.

In Emmerich wel een beetje een zooitje, Zaterdag zwagertje z'n spullen opgehaald.
Wist helemaal niet welke rij hij moest aan sluiten (dit was rond 12:00).
Uiteindelijk naar klein half uurtje z'n bestelling gekregen Compleet.
Ik had ook een bestelling maar die stond blijkbaar op 30 Dec, ik had nog gevraagd of het nu kon maar dat ging niet.Helaas pech kom ik maandag toch weer terug!
Maandag avond rond 19:00 was ik er weer snel geholpen en ook mijn bestelling was compleet!

De prijzen zijn voor Funke absoluut goed, bij Zena krijg je dit niet. Maar alle grote boxen zijn alweer uitverkocht op de tears from heaven na.

ben blij dat ik nog een paranoid heb weten te scoren, die stond bovenaan mijn lijstje voor dit jaar.
Het is een restpartij vandaar de prijs heb met hun contact gehad van zomer komt de rest ik en een maat van mij hadden mazzel maar waren ook iets telaat want er waren al wat producten weg.

Back
Bovenaan