Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar overleven doe je dat in ieder geval wel.
Toevallig vandaag nog jaMaar dood gaan door een bombette tegen je aan te krijgen?! lijkt me sterk. Maarja, laten we afwachten wat er uit onderzoek zal blijken.
Toevallig vandaag nog jaMaar dood gaan door een bombette tegen je aan te krijgen?! lijkt me sterk. Maarja, laten we afwachten wat er uit onderzoek zal blijken.
Als jij een bombette van een grote doorlontbox in je ggezicht krijgt dan zal je dat niet meer na kunnen vertellen.
6 inch snelheid uit de mortier is 24 km/uur.
30mm snelheid uit de tube is 12 km/uur, 6 inch snelheid uit de mortier is 24 km/uur.
Nope, er is een filmpje van iemand die een bonbridge 30mm 1.4g 100 shots aanstak en 1 bombette in zijn gezicht klapte heeft het gewoon overleefd, wel zware kneuzingen in het gezicht omdat de bombette afketst.
30mm snelheid uit de tube is 12 km/uur, 6 inch snelheid uit de mortier is 24 km/uur.
Massa bombette 30mm is hooguit 50 gram, massa 6 inch shell is meer als 1 kilo.
Je zegt zelf dat hij is afgeketst? Ik herinner me nog een foto van een man die zijn hoofd verloor nadat een 2.5 inch in zijn gezicht afging. Die was hartstikke dood, dus ik denk dat het bij 1.2'' niet heel veel verschillend zal zijn de kracht en klap van zo'n ding op zo een korte afstand is enorm.
Als jij een bombette van een grote doorlontbox in je ggezicht krijgt dan zal je dat niet meer na kunnen vertellen.
Nou ik denk dat dat wel heel erg verschillend zou zijn. 1,2" of 2,5" daar zit een behoorlijk verschil tussen. Een 1-1,2" bombette is gewoon niet krachtig genoeg om iemand te doden. Ook niet al s het bij iemand in het gezicht schiet. Een 2" shell begint al een ander verhaal te worden, en als je met je hoofd boven een 2,5"/3" hangt terwjl de shell afgaat ben je gegarandeerd dood.
Maargoed..
Ik snap eigenlijk niet hoe zoiets kan gebeuren. Je laat de 2,5 of 3 inch in de buis zakken zonder je hoofd erover te buigen. Eens hij in de buis zit, kijk je niet meer in de buis. Je steekt het lont aan. Het is zo simpel en toch gaat het soms fout.