Vuurwerkdode Meppel niet slachtoffer van consumentenvuurwerk

Persoonlijk vind het niet gezond dat je deze mening hebt. Je mag het vinden hoor, maar als je dit bij mij in de straat doet, veeg ik je met buizen en al de straat uit. Als dit misgaat is het net ff wat erger dan een omvallende consumentencake. Als je dit doet in een weiland en er geen andere mensen risico lopen dan ben ik nog bereid om te zeggen dat je het zelf moet weten.
Maar ben er geen voorstander van dat dit in de straat gebeurt.
greetzzz

Oke sorry misschien heb ik wat overdreven door straat te zeggen. maar bedoel eigenlijk een open plek in het dorp zoals een pleintje ofzo.

Ik heb toch niet gezegd dat ik die dingen in de straat afsteek.
En als er een bombette in een cakebox blijft hangen heb je net zon groot probleem als wanneer er een shell in de buis blijft steken.

ietsjes groter nog :P binnen een straal van 10-15 meter zal het aardig gelijk zijn maar een 4 inch shell rijkt wel verder als deze op de grond afgaat.

Als je een lowbreak hebt van een shell in een buis dan krijg je te maken met rondvliegende delen waar je niet geraakt door wil worden. Dat is de reden waarom ik dit liever niet in de buurt heb. Het gaat 100x goed, maar het zou maar 1 x fout gaan.
Met een knallende bombette in een cake klapt de cake uit elkaar en zullen er wat sterren tussen je door schieten. Daarom altijd brilletje op ;-)
greetzzz

Als je een lowbreak hebt van een shell in een buis dan krijg je te maken met rondvliegende delen waar je niet geraakt door wil worden. Dat is de reden waarom ik dit liever niet in de buurt heb. Het gaat 100x goed, maar het zou maar 1 x fout gaan.
Met een knallende bombette in een cake klapt de cake uit elkaar en zullen er wat sterren tussen je door schieten. Daarom altijd brilletje op ;-)
greetzzz

Nooit gehoord van glasvezel buizen?
En een boeket van een 4inch shell is ongeveer 60 meter wat dus betekent allebei de kanten 30meter. En die afstand heb je meestal wel.

Maar dit allemaal offtopic laten we verder gaan waar we gebleven waren :)

Nooit gehoord van glasvezel buizen?
En een boeket van een 4inch shell is ongeveer 60 meter wat dus betekent allebei de kanten 30meter. En die afstand heb je meestal wel.

Maar dit allemaal offtopic laten we verder gaan waar we gebleven waren :)

Echt wel meer dan 60 meter!!

Persoonlijk vind het niet gezond dat je deze mening hebt. Je mag het vinden hoor, maar als je dit bij mij in de straat doet, veeg ik je met buizen en al de straat uit. Als dit misgaat is het net ff wat erger dan een omvallende consumentencake. Als je dit doet in een weiland en er geen andere mensen risico lopen dan ben ik nog bereid om te zeggen dat je het zelf moet weten.
Maar ben er geen voorstander van dat dit in de straat gebeurt.
greetzzz
Mijn buurman bijna zijn kop kwijt door zijn buurman omdat de drol niet wist waar hij mee bezig was.

Dit zegt RTLnieuws gisteren:

Volgens de politie werd na het ongeluk snel duidelijk dat het slachtoffer alleen en zelfstandig vuurwerk probeerde af te steken. "Het vuurwerk ging echter niet af en de man besloot om te kijken waarom dit niet gebeurde. Op dat moment ontplofte het vuurwerk alsnog."

Illegaal vuurwerk of niet, het lijkt hier te gaan om een noodlottig ongeval. En dan kunnen de moraalridders nu komen met 'Als iets bij mij niet afgaat, wacht ik altijd 30 minuten/1 uur/ 20 dagen', maar ik denk dat iedereen wel weet dat als je net iets moois af wilt steken en het niet werkt, je toch wel even gaat kijken of t nog te fixen valt. Dat doe ik in ieder geval wel.

~Koala

Ach ik ben niet zo van de complot theorie maar je zou bijna denken dat het een belangrijk persoon was.
als een man met de pet dit overkomt bv iemand van vwc of iemand 3hoog achter,staat de overheid gelijk klaar met of zonder bewijs om te verklaren dat het ging om een cobra granaat of mortierbom instalatie.
Hier lopen ze maar om de hete brij heen te draaien.:frusty:

Laatst bewerkt:
Ach ik ben niet zo van de complot theorie maar je zou bijna denken dat het een belangrijk persoon was.
als een man met de pet dit overkomt bv iemand van vwc of iemand 3hoog achter,staat de overheid gelijk klaar met of zonder bewijs om te verklaren dat het ging om een cobra granaat of mortierbom instalatie.
Hier lopen ze maar om de hete brij heen te draaien.:frusty:

Het slachtoffer was vrachtwagenchauffeur, vermoedelijk dus een Jan met de pet.

Maar qua complottheorie: je zou kunnen denken dat de politie er iets aan gelegen was om consumentenvuurwerk in een kwaad daglicht te stellen. Is niet voor niets dat de BPN er bovenop is gesprongen.

Back
Bovenaan