Vuurwerkcrew gefeliciteerd met het 5 jarige jubileum!

Van harte gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Vuurwerkcrew!
Vuurwerkcrew heeft zich in de afgelopen 5 jaar in sneltreinvaart ontplooid tot een topsite met een schat aan waardevolle informatie.

Het 1e lustrum is behaald en ik hoop dat er nog vele mogen volgen! :)
Cheers :biertje:

Iedereen hartstikke bedankt, al ben ik er nog niet de volle 5 jaar bij. Ik heb genoten.
In het bijzonder de crewleden bedankt, maar ook de importeurs en pyrotechnici. Dat maakt dit forum pas echt bijzonder, dat iedereen er vertegenwoordigd is.
Alle leden ook bedankt, de vaste groep maakt het hier altijd erg gezellig.
Als er even een ruzie(tje) is is dit na 5 minuten weer opgelost en is het weer hartstikke gezellig. Top, iedereen hartelijk bedankt!!
nlvuurwerk

Ik wil als eerst alle mede crewleden feliciteren!! Gerwin en Mike zonder jullie had VWC nooit bestaan dus bedankt.

Ik wil 1 crewlid even speciaal noemen dat is: Moontan (Fred) Hij is de man die grotendeels alles regelt, en veel uitvoert! Bedankt!

Natuurlijk zijn we zonder leden/bezoekers/meelezers ook niks en die wil ik ook feliciteren met deze mijlpaal!!

Op naar de 10 jaar :D

Hierbij wil ik ook de hele Crew bedanken voor alles wat zei voor VWC hebben gedaan. Ik zit nu al een kleine 2 jaar op VWC en het is me zeer goed bevallen. Er is altijd veel nieuws over shows, producten, importeurs en nieuws te vinden, en dat is natuurlijk zeer belangrijk! :p

Heren bedankt en gefeliciteerd!
Dat we maar mogen uitkijken naar de 7,5 en 10 jaarig bestaan!

Gefeliciteerd.

Hoop dat de site noch lang mee zal gaan.

en bedankt voor alle info, zonder zoon site is het niet te over zien!

:bye:

Gefeliciteerd met jullie 5 jarig jubileum. vooral voor de mensen die dag en nacht bezig zijn om deze site te voor zien van alle nieuwtjes wat vuurwerk betreft, klasse daarvoor... en hopelijk komen er nog wat jaartjes bij.

Mike,Gerwin en Crewleden van harte met het jubileum,Zonder dit forum was ik veel minder met vuurwerk bezig. Ik wil ook de leden bedanken,Het is altijd leuk om hier een deel van de dag te zijn,Iedereen is altijd in voor een praatje of wat anders. Hopelijk volgen er nog veel gezellige jaren op dit super forum.

Gr Skyrider

Heren achter VWC allen en in het bijzonder Gerwin en Mike gefeliciteerd met het eerste lustrum.

Dat er nog maar vele informatieve en gezellige jaren mogen volgen met de Crew:D

Ja jongens heb er weinig meer aan toe te voegen. Het is feest maar dat was het nooit geweest zonder de oprichters en alle andere crewleden.

Ook is dit te danken aan alle leden, importeurs en winkeliers die ons altijd hebben voorzien van goede informatie daarom nogmaals dank voor deze dingen.

Op naar de 10 jaar zullen we maar zeggen, maar jullie houden nog iets tegoed van ons:wink:

Hierbij wil ik Mike en Gerwin (oprichters VWC) bedanken en feliciteren met het 5 jarig bestaan van VWC ikzelf ben nu 3 jaar lid van VWC en door jullie crewleden ben ik mijn hobby meer gaan uitbreiden door de informatie die ik vond op jullie site.

Ook wil ik Fred feliciteren want ik weet hoe hard je inzet is achter de schermen om van VWC een succes te maken.

Ook de mede CREWLEDEN wil ik van harte feliciteren want ook zonder hun inzet was VWC niet gekomen tot wat het nu is.
Ikzelf zit pas een maand bij de CREW en en kan jullie vertellen dat de CREWLEDEN geweldige jongens zijn met een passie voor vuurwerk en ook wil ik ze tevens op deze manier bedanken hoe ze mij hebben opgevangen als nieuw CREWLID, jongens bedankt hiervoor.

Bijdeze wil ik ook de LEDEN van VWC feliciteren en bedanken dat ze massaal elk jaar ons steunen op het forum, de meetings en de shows, ook een felicitatie aan jullie zelf VWC LEDEN.:applause:

En Bovenal wil ik bijdeze weg ook de importeurs, winkeliers en de sponsers bedanken voor het geloof in VWC.

VUURWERKCREW.NL DE BESTE VUURWERKSITE VAN NEDERLAND

O ja voor ik het vergeet :D

en 5 jarig bestaan kan natuurlijk niet zonder jubileum feestje aan voorbij worden gegaan. Nu was er een datum gepland : 26 juni jl, helaas is dit feest wegens omstandigheden afgelast, maar ikzelf en waarschijnlijk vele anderen hier zitten met smart te wachten op een nieuwe datum waar we de champagne kurken ( en meer :rolleyes: ) kunnen laten knallen. Dus mochten jullie achter de schermen al iets aan het bekokstoven zijn en al iets in gedachten hebben ----->>>> deel deze dan zo snel mogelijk met ons :rolleyes::rolleyes:, dan hebben we allemaal een super datum om naar uit te kijken.

Natuurlijk doen wij dat Torr, alleen hebben wij nog geen besluiten kunnen nemen hierover. Mocht het allemaal rond zijn dan weten jullie het zo snel mogelijk.

VWC, gefeliciteerd met jullie vijfjarig bestaan.
In die vijf jaar hebben jullie iets heel moois opgebouwd.
Om tot de website te komen die VWC nu is heeft vast enorm veel inspanning gekost.
Daarom wil ik bij deze iedereen bedanken die zijn steentje bij heeft gedragen of nog steeds bij draagt aan deze geweldige website.

Back
Bovenaan