Vuurwerkcompilatie competitie 2025-2026

Starburst

VWC lid
compilaties hoe andere oud en nieuw beleven vind ik erg interessant. De sfeer en beleving vanaf het afhalen, voorbereiden en het (op de juiste manier) stoken op onze dag der dagen in een video samengevat daar krijg ik geen genoeg van. 😍

Vorig jaar heb ik ook een aantal compilaties gezien waarop ik mijn mening gaf, voornamelijk over bovenstaande onderdelen. Nu leek het mij wel leuk om een soort vuurwerk compilatie competitie maken.

Een overzicht van compilaties beoordeeld met een recensie van Starburst 🤪 wie wil dat nou niet 🤣

We weten natuurlijk niet hoe de situatie er dit jaar uit gaat zien. Wel of geen verbod? Maar mocht er geen verbod zijn wil ik hier ook wel een mooie vuurwerkprijs voor ter beschikking stellen voor de beste 3 compilaties qua recensie.

Stel voor om de compilaties voor 1 mei in dit topic in te zenden zodat de gene die nog geen compilatie hebben gemaakt daar nog alle tijd voor hebben.

Spelregels zijn lekker simpel. Je mag 1x je eigen compilatie in dit topic plaatsen. Tijdsduur is niet belangrijkst. Alleen compilaties die in de topic worden geplaatst worden beoordeeld.

Dus wie durft 😏

Tussenstand na beoordeling;
1. @VWLWinterswijk post #2[5,8]

Laatst bewerkt:
Maatje van mij heeft wat sfeerbeelden gemaakt, niet echt een compilatie maar toch ook weer wel. In ieder geval dankbaar dat er wat impressies zijn gemaakt.

Bedankt @VWLWinterswijk voor je inzending. Heb je video bekeken en zoals je zelf al aangeeft niet direct een compilatie, maar wel een mooi beeld van een leuk oud en nieuw! Zag een aantal mooie producten voorbij komen, helaas stond er niet bij wat het was. Leuke impressie van de skyline en een mooie groepje waarmee je de jaarwisseling hebt doorgebracht.

Dapper dat je als eerste je inzending hebt geplaatst. Moet natuurlijk wel streng zijn en eerlijk beoordelen. Zag helaas geen beelden van de afhaal of voorbereiding, titels van de producten waren er ook niet. Des ondanks heb je/jullie wel beelden van de jaarwisseling als archief wat ook wat waard is.

Geen gestuntel met vuurwerk gezien en een veiligheidsbril op. Daarmee geef ik je een 5,8 voor je compilatie 🫣

Bedankt @VWLWinterswijk voor je inzending. Heb je video bekeken en zoals je zelf al aangeeft niet direct een compilatie, maar wel een mooi beeld van een leuk oud en nieuw! Zag een aantal mooie producten voorbij komen, helaas stond er niet bij wat het was. Leuke impressie van de skyline en een mooie groepje waarmee je de jaarwisseling hebt doorgebracht.

Dapper dat je als eerste je inzending hebt geplaatst. Moet natuurlijk wel streng zijn en eerlijk beoordelen. Zag helaas geen beelden van de afhaal of voorbereiding, titels van de producten waren er ook niet. Des ondanks heb je/jullie wel beelden van de jaarwisseling als archief wat ook wat waard is.

Geen gestuntel met vuurwerk gezien en een veiligheidsbril op. Daarmee geef ik je een 5,8 voor je compilatie 🫣

Tsjaaa ik film nooit, dus was allang blij dat een “leek” überhaupt beeldmateriaal had gemaakt. Geen tijd voor impressies tijdens de verkoopdagen, daar waar ik zelf in de winkel sta. Toch bedankt voor je voldoende ;)

Back
Bovenaan