Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag geweest. De eigenaar (Pascal) is een jongeman met passie voor vuurwerk! Zeer goed en vriendelijk geholpen!

Succes de komende week en zondag helaas niet in de buurt voor de open dag, veel plezier!

vandaag weer een super communicatie gehad over een afgekeurd product , super opgelost
blijf me verbazen hoe jullie het ondanks deze drukke tijd toch de communicatie op en top houden petje af

Bekijk bijlage 35810

@ funkyi

We hebben tot nu toe gewoon het bericht ontvangen dat deze producten onderweg zijn en op tijd worden geleverd in onze winkel.
Snap dat de stres toeslaat :wink: maar ik maak me nog geen zorgen. Komt goed :wink:

Ok, dat is fijn om te horen. Ik las namelijk ergens dat de Bonbini Palm niet geleverd zou gaan worden van de 3=1 actie.

Succes met de voorbereidingen voor de verkoopdagen!

Mocht de Bon Bini Palm toch niet geleverd worden dan hoor ik graag (via PB) wat de alternatieven zijn. Ik las ergens dat het de Fearsome farao zou worden maar die vind ik beduidend minder dan de Bonbini Palm en de prijs komt ook niet overeen. Laat het mij dan maar even weten

Ok, dat is fijn om te horen. Ik las namelijk ergens dat de Bonbini Palm niet geleverd zou gaan worden van de 3=1 actie.

Succes met de voorbereidingen voor de verkoopdagen!

Mocht de Bon Bini Palm toch niet geleverd worden dan hoor ik graag (via PB) wat de alternatieven zijn. Ik las ergens dat het de Fearsome farao zou worden maar die vind ik beduidend minder dan de Bonbini Palm en de prijs komt ook niet overeen. Laat het mij dan maar even weten

geloof mij bij vuurwerkcentrum nemen echt wel contact met je op als iets niet komt/geleverd kan worden .
dat is super geregeld bij hun

Vandaag even binnen gelopen bij vuurwerkcentrum brabant,, showroom zag er goed uit en de bunkers waren al lekker gevuld, ga zo door Pascal!! :D

beste heren .

wat hebben jullie het super voor elkaar , lekker vlot mijn vuurwerk op gehaald nog even gebabbeld over de verschillende importeurs en producten heerlijk
prachtige winkel met een heel breed assortiment naar mijn mening de best winkel regio tilburg
ben volgend jaar zeker weer bij jullie van de partij

mensen vol passie voor vuurwerk KEEP UP THE GOOD WORK

Ook bij mij was het super voor elkaar! Een afgekeurd en een niet geleverd product waar ze zelf erg van baalde zijn heel netjes opgelost,, niks dan lof over deze winkel ga zo door!

Nou vanavond even een bezoekje gebracht aan deze winkel in Hilvarenbeek. Goed te bereiken en ademend echt vuurwerk. Zeer vriendelijke geholpen en gezellig praatje ook gemaakt.
Echt een toeging voor Brabant.

20171229_203807.jpg

20171229_203804.jpg

20171229_203801.jpg

Ben deze avond ook op bezoek geweest. Lekker bakkie koffie gedronken en gezellig een praatje gemaakt. Tot de volgende keer!

Logo prijskaart.jpg

Voor dit jaar zit het er weer op en kunnen we gaan aftellen naar waar we een heel jaar op hebben zitten wachten! :D
Het waren gezellige hectische dagen maar we hadden ze zeker niet willen missen!
Dank jullie wel voor het vertrouwen en tot in 2018!!

Geniet vanavond van al het moois en wees voorzichtig voor jezelf en je omstanders

Namens het hele team van Vuurwerkcentrum Brabant wensen wij jullie een knallend 2018!!!

Gisteren even mijn bestelling wezen ophalen. Was gezellig met Pascal en zijn broer (was dat echt?). Ook Jos was zeer enthousiast over de nieuwe weg die ingeslagen was. Ruim assortiment en goede vervangers voor Mn “The Golem”. Helaas mistte er wel 2 zakjes met Dragstar Rockets, maar een prima alternatief voor gekregen.

Ook wat leuke aanbiedingen gekregen om 21.00. Hopelijk volgend jaar alleen wel wat scherpere aanbiedingen. Het was nu Iets onder de voorverkoop prijs geloof ik.

De beste wensen voor het team van Vuurwerkcentrum Brabant. Hopelijk hebben jullie plannen voor het starten van een outlet begin dit jaar voor de freaks:wink:

Ook vanuit mij de beste wensen voor team Vuurwerkcentrum Brabant! Is er al een prijswinnaar bekend voor de 1.2 Golden Illusion? :D

Beste Freaks en Vuurwerkliefhebbers,

Namens het team van Vuurwerkcentrum Brabant wensen wij jullie een gezond en gelukkig 2018!

Wij kijken terug op een fantastisch oud en nieuw met gelukkig droog weer (bij ons althans).
Ook de verkoop is goed gegaan en hebben we genoten van al jullie enthousiasme en meedenkende houding. Bijna alle producten hebben we kunnen leveren op enkele producten na. Hiervoor hebben we geprobeerd om zo passend mogelijke vervangers te zoeken en hopelijk is iedereen naar tevredenheid met zijn of haar vuurwerk naar huis gegaan.

Komende week zijn we nog druk bezig met opruimen, afhandelen van seizoen 2017 en vooruitblikken op 2018.
Of we met een Vroege Vogel Actie gaan komen zal deze week ook besproken gaan worden maar als het aan mij ligt gaan we dat zeker doen!! Wij houden jullie hiervan op de hoogte.

De prijswinnaar van de golden illusion heeft zijn prijs in ontvangst genomen en heeft hier hopelijk van genoten. Helaas wilde hij niet met zijn prijs op de foto. Dit respecteren wij maar voor komende acties zullen wij dit wel als voorwaarden gaan stellen. Wij willen namelijk aan iedereen wel laten zien dat we onze prijs ook daadwerkelijk weggeven.

Hopelijk mogen wij jullie ook in 2018 ontvangen en dank voor het vertrouwen in Vuurwerkcentrum Brabant.

Tot snel!
Vuurwerkcentrum Brabant

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan