VUURWERKBUNKER ACTIE TOPIC 2024

Het is BLACK FRIDAY weekend! Tot en met zondag shop je nog één keer alle weekdeals so far. Heb je dus eerder getwijfeld, dit is je kans! Daarnaast hebben we nog de top compounds Gotcha (CR: Final Destination), Sakura Sparkles (CR: Blackhawk), Tiger Trail (CR: Panther) en Imperial Inferno (CR: Apache) verkrijgbaar voor een scherpe prijs. Bij sommige vestigingen is ook nog de Balloon Odyssey (CR: Crack Attack), Night Ghost (CR: Bulldozer), Wicked Sphinx (CR: Construction) en Into The Wild (Dance Monkey) verkrijgbaar voor een Black Friday prijs!

Weekactie 1.pngWeekactie 2.png Weekactie 3.png
Weekactie 4.pngWeekactie 5.png Weekactie 6.png
Weekactie 7.pngWeekactie 8.png Weekactie 9.png

Black Friday actie Pijnacker
Black Friday actie Zoetermeer
Black Friday actie Leidsche Rijn
Black Friday actie IJsselstein
Black Friday actie Lelystad
Black Friday actie Cruquius
Black Friday actie Katwijk

De volgende weekactie staat online! Shop een combinatie van Vuurwerkbunker.nl Specials nu voor een actieprijs!
Weekdeal is geldig t/m zondag 15 december 2024.

Bekijk bijlage 1804443

Weekdeal Pijnacker
Weekdeal Zoetermeer
Weekdeal Leidsche Rijn
Weekdeal IJsselstein
Weekdeal Lelystad
Weekdeal Pyro Shop Katwijk
Weekdeal Vuurwerkdepot Cruquius
Ik kan deze niet toevoegen aan mijn winkelmandje. Lijkt alsof het uitverkocht is. Los zijn de artikelen echter nog wel te bestellen.

Ik kan deze niet toevoegen aan mijn winkelmandje. Lijkt alsof het uitverkocht is. Los zijn de artikelen echter nog wel te bestellen.
Je hebt gelijk inderdaad, alleen in Lelystad kun je hem toevoegen aan het winkelmandje zo te zien, lijkt een foutje.

Bedankt voor het melden! De artikelen zijn overal nog gewoon voorradig, we gaan even kijken waar het probleem zit en lossen het hopelijk z.s.m. op.

De volgende weekactie staat online! Shop de Imperial Inferno en Riakeo Elegance nu voor een scherpe prijs!
Weekdeal is geldig t/m zondag 22 december 2024.

Weekactie 12.png

Weekdeal Pijnacker
Weekdeal Zoetermeer
Weekdeal Leidsche Rijn
Weekdeal IJsselstein
Weekdeal Lelystad
Weekdeal Pyro Shop Katwijk (helaas hier al uitverkocht!)
Weekdeal Vuurwerkdepot Cruquius

Daarnaast trakteren we jullie nog op een EXTRA weekdeal met de Vuurwerkbunker.nl Specials! Wil je inspiratie hoe je deze op een top manier in een show kunt verwerken, of gewoon zin om een dikke show te bekijken, check dan vooral het filmpje hieronder.
Bunker Beats 00:29
Bunker Baas 01:38
Bunker Blaster 02:40

VWB SPECIALS DEAL.png

De laatste weekdeal staat online! Een mooie combinatie aan cakes plus de Bunker Booster voor een actieprijs!
Weekdeal is geldig t/m vrijdag 27 december 2024.
Hoeft niet hoor, jullie mogen in het nieuwe jaar gewoon door gaan hoor :cool:

Back
Bovenaan