Vuurwerkbrillen winnen !!!

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
VUURWERKBRILLEN WINNEN !!!

Veiligheid staat voorop bij het afsteken, maar ook het kijken naar vuurwerk! Zorg dat het niet het laatste is wat je ziet, draag een vuurwerkbril!

En omdat het zo belangrijk is, mogen wij, met grote dank aan Zena Vuurwerk Nederland, maar liefst 250 vuurwerkbrillen weggeven! Doe mee en maak kans op die vuurwerkbrillen!

Alles wat je hoeft te doen is een mail te sturen naar [email protected] met daarin hoeveel brillen jij zou willen uitdelen en aan wie! En of dat er nu 5, 10, 20 of meer zijn, dat maakt niet uit!

Om alles eerlijk te houden, loten wij onder alle inzendingen totdat alle brillen verdeeld zijn!

Dit weekend zullen wij de winnaars bekend maken en benaderen, zodat de brillen op tijd verzonden kunnen worden!

10374975_1026747914017485_7073865186871662210_n.jpg

Hallo vuurwerkcrew, ik ben Fleur, 11 jaar oud en zit in groep 8. Ik gebruik al een vuurwerkbril en weet uit ervaring hoe veilig dat is. Ik zou er graag 30 willen uitdelen in mijn klas...:) daar zitten veel vuurwerkliefhebbers in. Ik heb enkele weken geleden nog een presentie gehouden over vuurwerk. Mijn vader heeft daarbij geholpen hoor.:D
Ook is bureau Halt bij ons in de klas geweest, maar die deelden niets uit. :cry:

Hallo vuurwerkcrew, ik ben Fleur, 11 jaar oud en zit in groep 8. Ik gebruik al een vuurwerkbril en weet uit ervaring hoe veilig dat is. Ik zou er graag 30 willen uitdelen in mijn klas...:) daar zitten veel vuurwerkliefhebbers in.

En ik dacht altijd dat DavidH oude man was... :shocked: :p

Ik wil wel een paar mooie vuurwerkbrillen! Dit jaar komen er 's avonds twee vrienden langs om te stoken, en mijn ouders en zusje zijn er natuurlijk ook bij. Zelf heb ik uiteraard al een vuurwerkbril, dus ik heb er nog 5 nodig, dan is iedereen beschermd tegen rondvliegend vuurwerk!
Uiteraard schaf ik ze alsnog aan mocht ik ze hier niet winnen, maar gratis is natuurlijk altijd beter :D

Ik wil er ook wel 3 als het kan!
maar liever nog heb ik dat er zoiezo 30 brillen naar de dochter van dacidh gaan!

geweldige actie toch!

Dit jaar vieren oud en nieuw bij ons ouderlijk huis samen met opa en oma en juist die zijn bang door het nieuws van al die ongelukken die gebeuren zal het leuk vinden als ze met een vuurwerkbril wel na buiten durven om te genieten van het vuurwerk buiten ipv voor het raam/deur.
We vieren het ongeveer 10-15 man

Ik wil er wel 1 voor mijn hond. Dan kan ze een keer buiten het vuurwerk bewonderen inplaats van binnen voor het raam.

Back
Bovenaan