VuurwerkBOM verwondt een man bij glazen huis

Een 23-jarige man uit Hazerswoude-Rijndijk is gisteravond tijdens het eindfeest van Serious Request in Leiden gewond geraakt door een vuurwerkbom. De politie kon na het incident twee wegrennende mannen oppakken.

Rond 22.10 uur werd de vuurwerkbom richting het publiek voor het Glazen Huis gegooid. De twee aangehouden mannen, Leidenaren van 24 en 27 jaar, worden ervan verdacht het vuurwerk te hebben gegooid. De politie is nog op zoek naar getuigen.

Het slachtoffer liep brandwonden op aan zijn voet en is naar het ziekenhuis gebracht. (Redactie)

bron

Gewoon het huis laten staan tot ze het nodig hebben en die twee hersenloze idioten er tot dan in laten zitten op water en brood.

gr

Dit is toch ook weer zo sneu, aandacht te kort hebben en dan iemand proberen zwaar te verwonden...:cry:
Poging tot toebrengen van zwaar lichamelijk letstel, laat hun maar effe in de cel zitten en laat ze maar vrij op 2 januari 2013!:devil:

Fijne figuren zijn dat, mijn kids waren daar ook die dag en ik moet er niet aan denken dat ......
De daders : laat ze maar flink bloeden door een hoge straf, indirect zou je zelfs poging tot doodslag kunnen eisen !

Sneu hoor dat het weer zo moet. ( de daders ofcourse)
lekker opsluiten tot ver na de feest maanden.

achterlijke randdebielen, stel je voor dat je kind daar gewond zou raken pff. Die mensen hebben ook echt geen enkel benul waar ze nou eigenlijk mee bezig zijn.

Hier was het met de kermis ook raak, sta ik lekker met m'n meisie te praten gooit een of andere debiel een fenix nitraat naar m'n voeten toe pfff :frusty:

Gewoon poging tot doodslag eisen !

Er waren daar een hoop kinderen en veel mensen bij elkaar. Dit is gewoon levensgevaarlijk. Echt knap dat je zoiets in je hoofd kan halen. :angry:

Opsluiten tot 2 januari, water en brood en de plee met een tandenborstel schoon laten maken.

Volgens mij kunnen we ze dan beter de sapjes geven die de dj's de afgelopen dagen hebben gehad. Sap van witlof en spruitjes hmmm haha

Vervelend dat zo'n geweldig gebeuren met zoiets verstoord wordt!

Opsluiten tot 2 januari, water en brood en de plee met een tandenborstel schoon laten maken.

Dan gaan we eerst met heel vwc op stap , na afloop flink aan de donor, en de volgende ochtend een voor een naar de plee daar om te kleien. Laat ze dan maar komen met hun tandeborsteltje. Oeps sorry er zit ook een beetje op de bril hahaha

Maar goed weer belachelijk dit natuurlijk! Hoe gek kun je zijn :angry:

Vervloek deze personen ik hoop dat ze wegrotten of gehangen worden dat de honden er bij kunnen. Achterlijke ********ken !!!

Pfff wat een drama hier zeg.... Serious request is toch commerciele troep waar 3fm veel beter van wordt. Goede doelen slaan sowieso nergens op.

Pfff wat een drama hier zeg.... Serious request is toch commerciele troep waar 3fm veel beter van wordt. Goede doelen slaan sowieso nergens op.

wat een drama hier??????ben jij er een die dit vind kunnen wat als het je vader of moeder was liep je dan hier janken .ik hou er niet van om mensen uit te schelden of jou hier af te zeiken ik doe dat youtube gedrag hier niet,maar jou opmerking is een asso opmerking die kant nog wal raakt en je moet je schamen kerel.vergeet niet dat er een gewonde bij gevallen door de actie van een hersenloze kl..tzak:angry::angry::angry::angry:

Heb je een punt in. Ik geloof ook niet in SR.
Maar, wat draagt je opmerking bij binnen de context van dit topic?

Het gaat er nu om dat er 2 debielen zijn die bewust andere mensen in gevaar brengen. Staat dat niet los van het feit dat SR geldklopperij gevonden kan worden?

wat een drama hier??????ben jij er een die dit vind kunnen wat als het je vader of moeder was liep je dan hier janken .ik hou er niet van om mensen uit te schelden of jou hier af te zeiken ik doe dat youtube gedrag hier niet,maar jou opmerking is een asso opmerking die kant nog wal raakt en je moet je schamen kerel.vergeet niet dat er een gewonde bij gevallen door de actie van een hersenloze kl..tzak:angry::angry::angry::angry:

Integendeel stjappiej, maar dat is toch volkomen logisch? Er staan 20 reacties onder het nieuwskopje die de strekking hebben: 'Dit is gestoord'. Ik ben het met de reacties eens;dat doet ieder weldenkend mens, maar om dat dan 20x te herhalen? Shit Happens en gestoorde mensen zullen er altijd blijven... nu weer verder met aftellen aub

Heb je een punt in. Ik geloof ook niet in SR.
Maar, wat draagt je opmerking bij binnen de context van dit topic?

Het gaat er nu om dat er 2 debielen zijn die bewust andere mensen in gevaar brengen. Staat dat niet los van het feit dat SR geldklopperij gevonden kan worden?
Ik wilde niet een 21ste reactie brengen met: 'de Guillotine moet weer gebruikt worden' en inderdaad allemaal leuk en aardig die 8.6 miljoen voor alleenstaande moeders in Ivoorkust, maar ik denk dat de voedselbank meer aan dit geld had gehad.

Integendeel stjappiej, maar dat is toch volkomen logisch? Er staan 20 reacties onder het nieuwskopje die de strekking hebben: 'Dit is gestoord'. Ik ben het met de reacties eens;dat doet ieder weldenkend mens, maar om dat dan 20x te herhalen? Shit Happens en gestoorde mensen zullen er altijd blijven... nu weer verder met aftellen aub

Ik wilde niet een 21ste reactie brengen met: 'de Guillotine moet weer gebruikt worden' en inderdaad allemaal leuk en aardig die 8.6 miljoen voor alleenstaande moeders in Ivoorkust, maar ik denk dat de voedselbank meer aan dit geld had gehad.

Waarom moet het geld altijd naar het buitenland inderdaad. 9 van de 10 keer verdwijnt het toch in verkeerde zak.
Een doel als kwf ****** bestrijding of idd de voedselbank is in mijn ogen veel beter!

Je gaat offtopic , het gaat hier over de man die een zwaar ongeluk heeft meegemaakt.
En het feit dat je al met ( stjappiej ) typt zegt al genoeg over jou. Jij bent vast zo'n persoon die verkeersborden en andere dingen sloopt en het dan op youtube zet.
Shit happends slaat ook helemaal nergens op , dit zou nooit mogen gebeuren ! Een klein kind had DOOD kunnen zijn, en wat had je dan gezegd als het jou dochter of zoon was ? Och , shit happends he? Het het is maar jou dochter of zoon we gaan lekker verder met aftellen aangezien het jou toch niks boeit hopen we maar dat je volgende familielid de ongelukkige is en niet een ander persoon. Achterlijke mafkees met je grote mond je hoort zoiets NOOIT te zeggen, en als ik hiervoor een warning krijg dan ga ik ervoor staan met een grote glimlach dit nog getypt te hebben naar jou , en ja je mag dit persoonlijk opvatten !!!
Je bent een dwaas ! Dat je hier zo'n tekst typt je moet je ogen uit je kop schamen !!

Back
Bovenaan