Vuurwerkbom verwoest auto

Babiloot

VWC lid
Een vuurwerkbom heeft een auto in het Gelderse dorp Asperen compleet verwoest.

Een auto die stond geparkeerd aan de Schoutlaan is zwaar beschadigd geraakt, toen vermoedelijk een vuurbom ontplofte.

De achterkant van de auto werd door de klap volledig vernield. Niemand raakte gewond. De politie is op zoek naar getuigen. Er is nog geen verdachte in beeld.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordre...24/2014/12/01/Vuurwerkbom-verwoest-auto.dhtml

Foto staat in het linkje.

zo inderdaad hé! je zou niet eens meer zeggen dat het ooit een auto is geweest! het is een wonder dat er geen gigantische krater in de straat geslagen is door die ongetwijfeld alles vernietigende knal! blablabla

Waarschijnlijk alleen lakschade als ik het zo lees. Je moet het spannend houden voor je lezers

Het lijkt er wedrom op dat de media een nieuwsbericht waarin vuurwerk voorkomt flink opblaast ( leuke uitspraak ) en dat het flink minder erg is dan in werkelijkheid maar het trieste is dat bij een vernieling het woord vuurwerk weer voor de dag komt en het zou je auto maar zijn :cry:

Sorry hoor, maar de reacties hierboven gaan natuurlijk nergens meer over.
Los van wat de schade is, is dit juist iets wat onze hobby de nek omdraait
Welke mongolen doen zoiets, waar gaat die verdomme over:angry:.... helemaal negens over.
En wat betreft de schade, deze is fors... auto is total loss... of te wel de reparatiekosten
zijn hoger dan de dagwaarde van de auto.
En als je de foto ziet zal je begrijpen waarom
media_xll_2635184.jpg

Dit soort berichten gaan we helaas meer lezen, en draagt dit bij aan algemeen verbod, even kijken hoe sommige hier dan lopen te miepen i.p.v. dom reageren.

Een verbod op vuurwerk heeft sowieso geen zin, het is nu al niet te handhaven laat staan als er een verbod komt.. Daar zijn alleen de normale vuurwerk gebruikers ( zoals ik ) de dupe van en het werkt het illegale vuurwerk alleen maar meer in de hand.

Ik vind het echt een schande dat sommige personen dingen van andere slopen, hopelijk worden ze gepakt en zitten ze komende tijd in een klein kamertje opgesloten. Ook vind ik dat ze de schade volledig moeten vergoeden. Wat een kansloze idioten zeg, hoe haal je het in je hoofd om ander mans spullen te slopen.

Verzekerd einde discussie
Helaas joggie, meestal voertuigen met een lagere dagwaarde alleen WA verzekerd.
En krijgt men de dagwaarde en niet de aankoopwaarde, en geloof me daar wordt jij
niet blij van.
maar goed dat is de discussie niet.

Zowiezo met opzet gedaan, maar het is geen mercedes c klasse.
deze auto is geen 1000eu waarf maar toch van andermans spullen moet je afblijven ik denk eerder dat iemand een c6 de verkeerde richting op gooide, eerste wat in me op kwam toen ik het las
opzet/foutje zit daar tussenin

Mercedes Cklasse, pauperbak.. hahaa maar het zou inderdaad maar zo kunnen dat iemand niet op heeft gelet waar hij die C6 neer heeft gegooid. Mag hopen dat dit geen opzet is.. maakt het allemaal nog zieker.

Aan het gat achterop te zien is er inderdaad een stuk vuurwerk op beland.
Of het nu per ongeluk is of expres, dit soort debielen willen we niet in Nederland.
Ieder jaar komen er weer nieuwe debielen bij en wordt er weer meer vernield.
In dit bijzondere geval vind ik het erg sneu voor de dame in kwestie. Zij had deze auto gekocht om haar zieke moeder naar het ziekenhuis te brengen, daar ze in een rolstoel zit. Ze had pas 3 maanden geleden haar rijbewijs gehaald en een Mitsubishi carisma van 20 jaar oud gekocht.
Of het nu gaat om een Mercedes C klasse of wat dan ook gaat, zoals wordt gezegd in bovenstaande berichten. Deze vrouw heeft nu geen auto meer gezien deze nu total loss is verklaard.
En dat door 1 of meerdere debielen. Bah :(

waar hij die C6 neer heeft gegooid. Mag hopen dat dit geen opzet is.. maakt het allemaal nog zieker.

Natuurlijk is dit een bewuste actie geweest, in ieder geval misschien niet persoonlijk naar de dame in kwestie maar zeker wel een actie om iets te vernielen want een c6 houd je niet in de hand, steek hem aan en gooi je hem weg..... tenminste ik zou zo'n kreng echt eerst ergens neerleggen.
Hopelijk pakken ze die dwaas of dwazen en laten ze ze flink bloeden qua straf.

Natuurlijk is dit een bewuste actie geweest, in ieder geval misschien niet persoonlijk naar de dame in kwestie maar zeker wel een actie om iets te vernielen want een c6 houd je niet in de hand, steek hem aan en gooi je hem weg..... tenminste ik zou zo'n kreng echt eerst ergens neerleggen.
Hopelijk pakken ze die dwaas of dwazen en laten ze ze flink bloeden qua straf.

Ja normaal denkend mens zal het niet in de hand houden, maar helaas blijkt maar weer dat er zat mensen rond lopen die niet na kunnen denken.

Back
Bovenaan