Vuurwerkbom ontploft in gezicht jongen

PAPENDRECHT - Bij het ontploffen van een zelfgemaakte vuurwerkbom is een 13-jarige jongen uit Papendrecht vanmiddag zwaar gewond geraakt.

jongenzwaargewond_187933h.jpg

Politie onderzoekt de plek waar de vuurwerkbom explodeerde en vond een fles wasbenzine. FOTO THYMEN STOLK

De jongen was onder het viaduct van de N3 in de buurt van het woonwagenkampje in Papendrecht met twee vriendjes bezig met de bom - die onder meer uit een plastic fles met een brandbaar middel bestond - toen deze in zijn gezicht explodeerde.

Hulpverleningsdiensten waren kort na het ongeluk snel aanwezig, Een traumahelikopter kwam vanwege de ernst van de situatie ter plaatse, maar kwam niet in actie, omdat de jongen toen al met ernstig letsel aan zijn gezicht naar het ziekenhuis in Dordrecht was vervoerd.

http://www.ad.nl/drechtsteden/2849818/Vuurwerkbom_ontploft_in_gezicht_jongen.html

Lijkt me eerder een soort van molotov cocktail, hoe bedoel je sensatiebeluste media...
Wel sneu voor die knul.

Zegt iemand crofty bom. De media zijn echt een stel halve tamme. Ze kunnen beter gewoon niks zeggen dan over maar op te antwoorden, het is een vuurwerkbom.

Hoop dat die gozer er ook van geleerd heeft, maar dat zal denk ik wel. Voorderest wens ik hem ook veel beterschap. Hoop dat het niks blijvends is. Ook al is het heel dom, dat gun je niemand toe:sad:

Heel erg voor dat ventje. Zo jong... Hoop dat het goed gaat met hem. Maar dit heeft niks met consumenten vuurwerk te maken, zoiezo vuurwerk in het algemeen niet.
Dit gebeurd in de zomer ook, maar nu is het natuurlijk nieuws.

Ik wil dan ook voorstellen om een aparte rubriek te beginnen: "Runderen & stommiteiten". Hier worden alleen dit soort berichten gepost. Want dit heeft niks met onze hobby te maken. Hoe erg het ook is.

Dit forum moet er wel over berichten, maar zich er niet mee assioceren.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan