Vuurwerkblije zone invullen Apeldoorn

Zullen we dat anders gewoon aan de mensen die er wonen zelf over laten ?
Iets aanvragen voor een straat waar ik niet woon lijkt mij niet bedoeling.

Vuurwerk zonder een goede reden afschaffen en een selectief enquete leidend maken lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik denk dat laurence een punt heeft. Zonder overzichtskaart heeft het ook weinig zin om lukraak straten aan te melden, toch?

Misschien is de Vuurwerk Federatie in staat (echte) Apeldoornse aanvragen er uit te vissen en kan op basis daarvan een kaartje of zo worden geproduceerd? Zullen de lokale media vast wat mee willen doen. Ook zonder kaartje zal er bij de Stentor en de rest ongetwijfeld belangstelling zijn voor een persbericht waarin melding wordt gemaakt van het aantal Apeldoornse aanvragen c.q. een overzichtslijst met straatnamen (tenzij het om een bedroevend laag aantal gaat, dan is zwijgen dus goud ...).

Aan het werk dus, daar in Apeldoorn :-)

Heeft toch ook geen nut als wij het voor Apeldoorn gaan aanvragen en vervolgens dat bord niet in die straat ophangen.

Je hebt in principe gelijk. Zo dacht ik er in eerste instantie ook over.
Maar na het lezen van al die petities, die hier op vwc gemeld worden, waarin de anti club ook het trucje toepast door alleen anti's te vragen en registreren, denk ik er nu anders over.
Dan maar kwaad met hetzelfde kwaad bestrijden; de linkse bevooroordeeldheid en de linkse media liegt/bedriegt al sinds ze bestaan.zij spelen het heel vies... Om een tegenstem te brengen doe ik dan maar hetzelfde. Zoals ik al zeg; kwaad tegen kwaad, want bij redelijkheid, gezond verstand gebruiken en overleg gaat bij die anti's de struisvogelkop in de grond.

Je hebt in principe gelijk. Zo dacht ik er in eerste instantie ook over.
Maar na het lezen van al die petities, die hier op vwc gemeld worden, waarin de anti club ook het trucje toepast door alleen anti's te vragen en registreren, denk ik er nu anders over.
Dan maar kwaad met hetzelfde kwaad bestrijden; de linkse bevooroordeeldheid en de linkse media liegt/bedriegt al sinds ze bestaan.zij spelen het heel vies... Om een tegenstem te brengen doe ik dan maar hetzelfde. Zoals ik al zeg; kwaad tegen kwaad, want bij redelijkheid, gezond verstand gebruiken en overleg gaat bij die anti's de struisvogelkop in de grond.

en dan ? Lost toch niks op zo ? Nu kan je de hele actie van de federatie niet meer serieus nemen.... Leugens tegengaan met meer leugens lost niks op.

Back
Bovenaan