Vuurwerkbestel Gilze-Rijen

Ik heb hier voor het eerst besteld en dit jaar boerenbond overgeslagen. Ze hebben een heel ruim assortiment met veel zware bakken flink in de aanbieding! Je krijgt het vuurwerk in een grote bak mee en vervolgens kon je in de tent op een tafel even rustig alles nalopen of er alles inzit! Ik ben er zeer tevreden over. Dit in tegenstelling tot Zena Tilburg, waar twee bestelde potten niet voorhanden waren.

Gisteren bij vuurwerkbestel mijn bestelling opgehaald en alles werd netjes afgehandeld.
Alleen wilde ik ook nog wat producten los kopen, echter lag de gehele dag het systeem er uit. Waardoor ze geen losse verkoop konden verrichten. Jammer, maar vooral erg vervelend voor vuurwerkbestel tijdens de drukste dagen van het jaar.

DSC_3363[1].jpg

De webshop is weer geopend!

De webshop is weer geopend!

pKCR8fj.png

Beste Vuurwerkliefhebbers,

De webshop van Vuurwerkbestel Gilze-Rijen (www.vuurwerkbestel.nl) is weer geopend! Er kan vanaf heden weer online besteld worden.

Ook dit jaar krijg je weer veel gratis vuurwerk bij je bestelling.

shjv3qt.jpg

Met de opening van onze site is ook de outlet weer geopend. Hierop voegen we wekelijks de vetste producten toe voor bodemprijzen.

Het is bij ons ook mogelijk om verschillende bestellingen samen te voegen! Hierdoor kun je maximaal profiteren van alle aanbiedingen en het vele gratis vuurwerk dat je bij je bestelling krijgt!

Heb je vragen en/of opmerkingen stel ze dan hier of mail naar [email protected]

Check ook onze Facebook-pagina (www.facebook.com/vuurwerkbestel) voor de laatste aanbiedingen en win acties!

10676321_744495832306621_4882000536391489047_n.jpg

Er zijn vandaag weer 3 nieuwe outlet producten toegevoegd! De komende weken zullen er nog vele andere producten worden toegevoegd voor absolute bodemprijzen. Als je bij ons een account aanmaakt dan kan je later je bestelling openbreken en producten toevoegen. Hierdoor behoud je 1 afhaalmoment en profiteer je maximaal van het gratis vuurwerk.

Bijlagen

• Afbeelding outlet.jpg
    Afbeelding outlet.jpg
    310,8 KB · Weergaven: 0
outlet2.jpg

Ook vandaag komen er weer nieuwe outlet producten op de site. De producten staan er voor 6 uur vanavond op maar jullie krijgen ze als eerste te zien.

Zoals jullie bij de eerste ronde al gemerkt hebben kan het heel snel gaan met bepaalde producten. Maar we hebben meerdere producten voor de komende weken klaar staan.

Daarnaast geven we ook regelmatig vuurwerk weg op onze Facebookpagina mocht je interesse hebben in wat gratis vuurwerk klik dan hier.

Vandaag mijn bestelling opgehaald bij vuurwerkbestel. Helaas was mijn salute cake 1 er niet meer en kreeg ik iets anders ipv. Dit was flink balen.
Voor de rest was alles goed verlopen en viel het mij op hoe rustig het was. Was dit de gehele dag zo?

IMG_6698.jpg

IMG_6699.jpg

Heb dit jaar hier mijn inkopen eens gedaan . Wat een snelle reactie op mijn mail, en wat een super aanbieding gekregen van Stefan dank je . Had een bedrag te besteden van 1000 euro en hij heeft hier voor mij een assortiment voor gemaakt,met kan wel zeggen de gaafste cakeboxen TOP service !! hopelijk gaat de afhandeling 29 dec net zo dan kan het helemaal niet meer stuk .

Wat mij wel opvalt is dat over deze winkel niet heel erg veel te melden is geweest de afgelopen 2 jaar op VWC.

Toch voor de liefhebbers deze winkel maar eens goed in de gaten houden!!! Mocht je een bestelling op maat willen Zeer snel met beantwoorden mails , telefonisch contact verloopt prima , Denk voor in de toekomst wat meer variatie in meer merken dan gaat het helemaal goed komen. Mijn ervaring hier is TOP !!!

Laatst bewerkt:
Zoals ieder jaar ben ik ook hier weer ff langs geweest. Het blijft een topwinkel! Hele snelle en goede service van al het personeel!

Topwinkel. Gewonnen vuurwerk, 50% uitzoeken, een best kleine bestelling en kreeg er alsnog een zooi vuurwerkbrillen bij die ik eigenlijk wilde kopen.
Alles ging mega vlot, personeel erg vriendelijk.
Al vaker geweest hier, maar nooit een grote bestelling. Als ze dit jaar eerder komen met de actie via vuurwerkcrew bestel ik mijn spullen voortaan hier!

Topzaak.

Vorig jaar al prima geholpen dus dit jaar weer een kleine bestelling geplaatst bij ze.
Morgen even ophalen. En natuurlijk mn gewonnen prijs :D

tot morgen :thumbup:

Wederom een super winkel en service. Vuurwerk via mail geregeld en vandaag opgehaald. Binnen 15 min
Weg en ze lopen mee tot aan je auto. Top zaak..

Super prettige winkel. Kom er al zo'n 6-7 jaar. Hebben me nog nooit teleur gesteld, altijd goede service, snel contact via email en fijn en behulpzaam personeel. Vandaag ook weer top geholpen!
Ik raad deze winkel bij iedereen aan!

WoW wat een soepele service hier! Was binnen, meteent geholpen en na 5 minuten weer onderweg naar huis.

Zaterdag hopelijk nog een hele strakke aanbieding.

Back
Bovenaan